TANARCRESTIN.net
 




Forum | Regulament | Cautare | Inregistrare | Login

Nu esti conectat.

tcForum/Educatie si scoala/Metode de invatare / memorare Moderat de antonela, feedback  
Autor
Mesaje Pagini:  1 2 3
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
Se pare ca cei mai multi din cei care viziteaza acest forum sunt elevi si /sau studenti. Sau au fost odata...

Haideti sa vorbim despre metode de invatare si memorare. Deoarece toata viata invatam ( sau ar trebui sa invatam), cum am putea sa o facem mai eficient?

Voi cum procedati?


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

15/04/06 22:04

   
Larisa
membru

Locatie: Seattle
Inregistat: 22/05/05
Daca vrei sa inveti o lectie e foarte eficient sa o scrii cu mana stanga daca esti dreptaci. Ca sa memorezi o lectie si nu ai darul asta poti sa citesti de 10 ori lectia si dupa fiecare citire sa-ti scoti rezumatul pe o hartie. Daca chiar nu poti sa memorezi nici asa te rogi Domnului ca sa-ti dea o memorie mai buna.

_______________________________________
"In viata risipim ani, iar la moarte cersim clipe" - Nicolae Iorga

16/04/06 04:51

Site web  
T-pop
membru

Locatie: Oradea
Inregistat: 20/01/06
Glutamatul de sodiu, folosit ca aromatizant alimentar (produsul de baza din "Vegeta", s.a.), folosit excesiv este daunator, la fel ca majoritatea alimentelor, dar in cantitati moderate este un excelent biostimulator al activitatii cerebrale, cu importante implicatii in mecanismul memoriei. Lipsa completa a acestuia din alimentatie poate determina tulburari psihice si un coeficient de memorare scazut.

_______________________________________
"The more I study science, the more I believe in God."
                               Albert Einstein

16/04/06 13:27

Site web  
sunshine
membru

Inregistat: 10/04/06
adica sa mancam fara vegeta?...asta vrei sa spui T-pop?...hmmm...
eu..pai...de...memorat am destule..ca doar is inca la liceu...:)