TANARCRESTIN.net
 




Forum | Regulament | Cautare | Inregistrare | Login

Nu esti conectat.

tcForum/Spune-ti off-ul/Provocare interesanta... Moderat de Old, april  
Autor
Mesaje Pagini:  1 2 3 4 ... 5
andrey_dav
membru

Locatie: Cluj
Inregistat: 05/03/10
Pace,

M-am gandit sa fac un experiment interesant. Sa va spun despre ce e vorba. Sunt un tanar student si angajat in acelasi timp si de multa vreme imi doresc sa imi cumpar o masina deoarece mi-ar fi de mare ajutor. Problema e ca am nevoie de banii pe care ii castig pentru a ma intretine si de la parinti nu pot sa cer deoarece au si ei rate si datorii. Astfel ca m-am gandit sa imi pun increderea in Domnul si sa incerc lucrul asta care poate pentru unii o sa para nebunesc. Despre ce e vorba de fapt?... Caut o persoana binecuvantata de Domnul care vrea sa transmita binecuvantarile Lui mai departe; o persoana care ar fi dispusa sa imi ofere in numele Domnului o masina in schimbul unei mici comori in ceruri. Poate sunt prea naiv, dar chiar cred ca mai exista si astfel de oameni.
Acum nu-mi ramane nimic altceva de facut decat sa astept raspunsul Domnului, care cred ca nu va intarzia sa apara. Puteti sa imi scrieti pe adresa de e-mail: andrey_dav@yahoo.com. Domnul sa va binecuvinteze pe toti, Multa pace!


05/03/10 09:43

   
RainSong
membru

Locatie: going over Jordan
Inregistat: 08/11/06
foarte interesanta provocarea ta.
  Am doar o mica precizare: Dumnezeu iti va da o masina [nu neaparat printr-un om, ca donatie] in masura in care vede ca ai nevoie de ea [acuma daca stam sa ne gandim cam toti am avea nevoie de masina, mai mult sau mai putin]. Si chiar daca nu iti va da masina in viitorul apropiat cum ai dori tu, eu cred ca tot o vei avea, Domnul poarta de grija.


_______________________________________
"se spune ca-i nevoie de curaj pentru-a muri, eu spun ca trebuie curaj pentru-a trai; si stii ca toti oamenii mor, dar nu toti oamenii traiesc .. e greu cand trebuie sa treci zilnic inca un test."

05/03/10 11:39