TANARCRESTIN.net
 




Forum | Regulament | Cautare | Inregistrare | Login

Nu esti conectat.

tcForum/De-ale psihologiei/Psihoteste Moderat de antonela, april  
Autor
Mesaje Pagini: 1
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
Larisa a venit cu o idee super la "Temperamente": testul psihologic.
M-am gandit sa-i dau o mana de ajutor. Sa postam nu numai unul, ci mai multe...
Deci, cine are ceva interesant, sa ne dea de lucru.
Cunoaste-te pe tine insusi si pe cei din jurul tau!
Sa ne "descoperim" !


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

20/01/06 19:41

   
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
CE STITI DESPRE COMPORTAMENTUL UMAN?

O mare parte din ceea ce "stim" despre lume se bazeaza pe intuitie. Avem astfel opinii, idei preconcepute si informatii gresite pe care le folosim atat in formularea de enunturi referitoare la "ceilalti", cat si pentru a decide ce actiuni vom intreprinde.
Urmatoarele 20 de intrebari au intentia de a ne oferi posibilitatea de a ne face o imagine despre ceea ce "stim" despre comportamentul uman.

Cititi fiecare enunt si notati cu A ce considerati ca e adevarat si cu F ce considerati ca e fals.

1) Studentii cu medii de absolvire mari tind sa obtina mai multi bani in timpul carierei profesionale decat ceilalti.
2) Indivizii foarte inteligenti au in general o sanatate subreda, care lasa de dorit.
3) Majoritatea atletilor cu performante deosebite au un nivel de inteligenta mediocru.
4) Intr-o societate perfect democratica, oamenii se nasc cu sanse egale de succes.
5) In medie, femeile sunt mai putin inteligente decat barbatii.
6) Oamenii sunt de obicei fie introvertiti, fie extrovertiti.
7) Din ceea ce ati invatat astazi, uitati mai mult in urmatoarele ore decat in urmatoarele cateva zile.
8) In doze mici, alcoolul faciliteaza invatarea.
9) Femeile au o intuitie mai buna decat barbatii.
10) Fumatorii isi iua mai multe zile de concediu medical in decursul unui an decat nefumatorii.
11) Persoanele de 40 de ani sunt mai inteligente decat cele de 20.
12) Daca trebuie sa pedepsiti pe cineva din greseala, cel mai bine este sa o faceti imediat dupa comiterea faptei.
13) Persoanele cu inclinatii slabe spre domeniile teoretice prezinta o indemanare superioara.
14) Oamenii cu realizari deosebite isi asuma in general riscuri mai mari decat ceilalti.
15) Grupurile foarte unite sunt de obicei si foarte eficiente.
16) Indivizii frustrati devin deseori agresivi.
17) Experientele din copilarie tind sa determine comportamentul ulterior.
18) Managerii care au succes sunt mai interesati de autoritatea functiei decat de banii castigati.
19) Cei mai multi angajati din sectorul de stat evita asumarea riscurilor.
20) Cei mai multi manageri isi indruma subordonatii intr-un mod democratic.

Ultima modificare de april (20/01/06 20:02)


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

20/01/06 20:01

   
Larisa
membru

Locatie: Seattle
Inregistat: 22/05/05
Abilitatile echipei - lista personala

INSTRUCTIUNI

In cadrul fiecarei sectiuni distribuie un total de 10 puncte intre acele afirmatii care crezi ca descriu cel mai bine comportamentul tau. Aceste puncte pot fi distribuite intre mai multe afirmatii: in cazuri extreme pot fi impartite intre toate afirmatiile sau 10 puncte pot fi acordate unei singure propozitii. Pune punctajul in tabelul de la sfarsit.

1. CU CE CRED CA POT CONTRIBUI INTR-O ECHIPA:

a. Cred ca pot vedea si profita repede de noi oportunitati.
b. Pot lucra bine cu o diversitate de persoane.
c. Producerea de idei este una din inzestrarile mele naturale.
d. Una din abilitatile mele sta in a incuraja oamenii atunci cand observ ca (ei) pot contribui cu ceva de valoare la obiectivele grupului.
e. Capacitatea mea de a duce lucrurile pana la capat merge mana in mana cu eficacitatea mea.
f. Sunt pregatit sa fiu nepopular pentru o perioada, daca aceasta va duce in final la rezultatele care se merita.
g. In general pot vedea ceea ce este realistic si s-ar putea sa nu functioneze.
h. Pot oferi argumentatie pentru noi alternative, fara a introduce subiectivism sau prejudicii.

2. DACA AM O POSIBILA DEFICIENTA IN LUCRUL IN ECHIPA AR PUTEA DI CA:

a. Nu am liniste decat daca intalnirile sunt bine structurate si controlate si in general bine conduse.
b. Sunt inclinat sa fiu prea generos cu persoane cu un punct de vedere valid caruia nu i s-a dat atentie in modul cuvenit.
c. Am tendinta de a vorbi prea mult in momentul in care grupul trece la idei noi.
d. Modul meu de a privi lucrurile realistic implica faptul ca imi este dificil sa ma alatur imediat si cu entuziasm colegilor.
e. Uneori sunt vazut ca unul care ma impun si tind sa fiu autoritar daca trebuie sa se faca ceva.
f. Imi este dificil sa conduc din fata, poate pentru ca sunt mult prea receptiv la atmosfera de grup.
g. Uneori pot fi prea absorbit de ideile care imi vin asa incat pierd firul a ceea ce se intampla.
h. Colegii mei tind sa ma vada ca pe unul care ma ingrijorez mai mult decat necesar de detalii si de posibilitatea ca lucrurile sa mearga prost.

3. CAND SUNT IMPLICAT INTR-UN PROIECT IMPREUNA CU ALTE PERSOANE:

a. Am aptitudinea de a influenta oamenii fara a-i presa.
b. Vigilenta mea generala previne comiterea de greseli si omisiuni.
c. Sunt gata sa insist sa se treaca la actiune pentru a fi sigur ca nu se pierde timpul in cadrul intalnirii si nici nu se pierde din vedere obiectivul principal.
d. Se poate conta pe mine ca voi contribui cu ceva original.
e. Sunt gata intotdeauna sa sprijin o sugestie buna pentru interesul comun.
f. Pasiunea mea este sa caut ultimele noutati ca noi idei si descoperiri.
g. Capacitatea mea de judecata cred ca poate ajuta la formularea deciziilor corecte.
h. Se poate conta pe mine pentru a vedea ca toata munca esentiala sa fie organizata.

4. ATITUDINEA MEA TIPICA FATA DE GRUP STA IN ACEEA CA:

a. Am un interes pasnic de a-mi cunoaste mai bine colegii.
b. Nu sovai sa pun sub semnul intrebarii vederile altora si nu ma deranjeaza sa am eu insumi un punct de vedere minoritar.
c. Pot sa gasesc in general argumentarea pentru a respinge propunerile gresit concepute.
d. Sunt incredintat ca am darul de a face lucrurile sa mearga o data ce un plan a fost pus in actiune.
e. Am tendinta de a ocoli ceea ce este evident di de a veni cu propuneri neasteptate.
f. Tind usor spre perfectionalism in orice lucru pe care il fac.
g. Sunt gata sa apelez la contacte din afara grupului in sine.
h. In timp ce ma interseaza toate parerile, pot sa ma hotarasc fara ezitare o data ce trebuie luata o hotarare.

5. GASESC SATISFACTIE INTR-O LUCRARE PENTRU CA:

a. Imi face placere sa analizez situatii si sa cantaresc toate variantele posibile.
b. Sunt interesat sa gasesc solutii practice la probleme.
c. Imi place sa simt ca incurajez bune relatii de munca.
d. Pot avea o influenta puternica in luarea deciziilor.
e. Ma pot intalni cu persoane care ar avea ceva nou de oferit.
f. Pot determina alegerea de catre grup a unui curs necesar actiunii.
g. Ma simt in elementul meu acolo unde pot acorda unei sarcini intreaga mea atentie.
h. Imi place sa gasesc un domeniu care imi exerseaza imaginatia.

6. DACA MI SE DA PE NEASTEPTATE O SARCINA DIFICILA CU TIMP LIMITAT SI PERSOANE NEFAMILIARE:

a. As simti nevoia sa ma retrag intr-un colt pentru a gasi o cale de iesire din impas inainte de a hotari asupra unei directii.
b. As fi gata sa lucrez cu persoana care a demonstrat abordarea cea mai pozitiva.
c. As gasi o cale de a reduce marimea sarcinii, stabilind in ce mod pot contribui cel mai bine diferitele persoane.
d. Simtul meu natural al urgentei ar ajuta la asigurarea ca termenul nu va fi depasit.
e. Cred ca as ramane calm si mi-as pastra capacitatea de a gandi logic.
f. As pastra un sentiment al scopului, in ciuda presiunilor.
g. As fi pregatit sa preiau conducerea intr-un mod pozitiv daca as simti ca grupul nu face nici un progres.
h. As deschide discutii cu scopul de a stimula idei noi si de a face progres.

7.REFERITOR LA PROBLEMELE CARORA LE SUNT SUBIECT IN LUCRURL CU GRUPUL:

a. Pot ajunge sa imi arat nerabdarea fata de aceia care impiedica progresul.
b. Altii ma pot critica pentru ca sunt prea analitic si nu indeajuns de intuitiv.
c. Dorinta de a ma asigura ca totul este facut cum trebuie poate intarzia inaintarea.
d. Tind sa ma plictisesc repede si ma bazez pe unul-doi membri sa ma stimuleze ca sa pornesc din nou.
e. Imi este greu sa incep lucrul daca obiectivele nu sunt clare.
f. Uneori nu gasesc cuvintele pentru a explica si clarifica anumite puncte complexe care imi trec prin minte.
g. Sunt constient ca pretind de la altii ceea ce eu nu pot face.
h. Ezit sa imi comunic punctele de vedere atunci cand intalnesc reala opozitie.

                AFIRMATII

    a    b    c    d    e    f    g    h

1

2

3

4

5

6

7

Pentru a interpreta inventarul perceptiei de sine, ai nevoie sa privesti la foaia de analiza de mai jos:

Transcrie punctajele din tabelul de mai sus, introducandu-le sectiune dupa sectiune, in tabelul dedesubt. Apoi aduna punctajele din fiecare coloana pentru a obtine scorul total al repartizarii pe roluri in echipa.

Cod:

.  CW    CH    SH    PL    RI    ME    TW    CE
1  g     d     f     c     a     h     e     b
2  a     b     e     g     c     d     f     h
3  h     a     c     d     f     g     e     b
4  d     h     b     e     g     c     a     f
5  b     f     d     h     e     a     c     g
6  f     c     g     a     h     e     b     d
7  e     g     a     f     d     b     h     c

Total
Deci 1a de sus va fi 1 a de jos adica: RI

CW - Lucrator pentru Companie
CH - Presedintele/Coordonatorul
SH - Formatorul/Modelatorul
PL - Inovatorul
RI - Investigatorul
ME - Evaluator
TW - Lucratorul in echipa
CF - Finisorul Intregitor

Ultima modificare de Larisa (21/01/06 00:06)


_______________________________________
"In viata risipim ani, iar la moarte cersim clipe" - Nicolae Iorga

20/01/06 23:41

Site web  
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
VA CUNOASTETI NIVELUL FUNCTIONAL AL EMISFERELOR CEREBRALE ?

Rezultatul cercetarilor efectuate de profesorul de psihologie Roger Sperry, pentru care a primit , in 1981, Premiul Nobel, atesta specializarea functionala a emisferelor cerebrale la om. El demonstreaza experimental ca fiecare emisfera cerebrala este specializata in realizarea unor anumite functii cognitive :

- emisfera stanga raspunde de prelucrarea verbala a informatiei, controland limbajul, scrisul, rationamentul si calculul logic, capacitatea de analiza

- emisfera dreapta raspunde de prelucrarea videospatiala, controland in primul rand intelegerea non-verbala, recunoasterea formelor, a tonului si intonatiilor, imaginatia, intuitia, identificarea figurilor umane, gandirea videospatiala.

Rezolvand urmatorul test, veti cunoaste valoarea nivelului functional al celor doua emisfere si marimea asimetriei functionale a propriului creier in momentul testarii.

Cititi cu atentie cele 50 de intrebari si notati-le in felul urmator:

A - enunturile care exprima o insusire ce se manifesta CONSTANT
B - daca enuntul exprima o insusire care se manifesta ADESEA
C - daca insusirea enuntata se manifesta UNEORI
D - daca isusirea respectiva este intalnita F.RAR
E - daca insusirea nu se manifesta NICIODATA la dumneavoastra.


1. Sunt inclinat spre analiza si clasificarea obiectelor si fenomenelor.

2. Rationamentele mele au, in general, un caracter concret.

3.Prefer sa-mi imbogatesc cunostintele prin activitati intelectuale, cum ar fi lectura unor carti, audierea unor discuri, decat prin observatii si experiente proprii ( nemijlocite).

4. Imaginatia mea este plastica / vie ( gandesc in imagini).

5. Pot anticipa evenimantele bazandu-ma, pe cat posibil, pe propria experienta.

6. Sunt istet si ingenios.

7. Reusesc sa apreciez suficient de exact durata evenimentelor.

8. Memeorez greu cuvintele ( cantece, versuri, limbi straine).

9. Percep cu usurinta cuvintele ( aud bine chiar daca se vorbeste in soapta).

10. Sunt un practician ( ma orientez in fata situatiilor concrete si le rezolv cu succes).

11. Nu am ureche muzicala.

12. Sunt receptiv fata de tot ce se petrece in jurul meu, in natura sau in societate, atat la aspectele generale, cat si la detalii.

13. Am memorie buna ( imi amintesc aproape tot ce am invatat).

14. Prefer sa judec si sa apreciez ceea ce se intampla dupa criterii personale.

15. Reusesc sa pun in evidenta ( sa descopar, sa inteleg ) legaturile dintre obiecte, fenomene sau procese.

16. Reusesc sa ma concentrez asupra lucrului ( citit, rezolvare de probleme , etc. ) chiar daca in jurul meu este zgomot.

17. Am o voce ragusita, fara rezonanta.

18. In general, mesajul operelor de arta imi produce o emotie puternica.

19. In compania celor egali cu mine ( colegi, prieteni ) sunt primul care incepe sa vorbeasca.

20. De obicei invat usor la discipline umaniste ( si pot chiar s ale explic altora ).

21. Gandurile mele o iau inaintea cuvintelor, incat atunci cand vorbesc incep sa amestec cuvintele.

22. Pot imita ( voci, comportamentul persoanelor etc.).

23 Prind usor ritmurile muzicale.

24. Sunt o fire pesimista.

25. Cand cineva sugereaza o idee noua, am tendinta spontana de a intreba ce argumente are in sprijinul acelei idei.

26. Sunt mereu cu ochii in patru ( vigilent ).

27. Sunt o fire optimista.

28. Deseori gasesc repede rezolvarea unei probleme ( intr-un moment de inspiratie ).

29. Ma enerveaza ( deranjeaza) gesturile / mimica cu care unii oameni isi insotesc vorbirea.

30. Se intampla ca sentimentele ( intuitia ) sa-mi arate calea de iesire din situatii dificile ( la rezolvarea problemelor, in cautarea unor solutii ).

31. Am tendinta de a sistematiza materialul pe care il studiez.

32. Fraze identice sau aproape identice imi apar uneori ca expresia unei atitudini amicale, alteori ca o amenintare.

33. Calculez bine.

34. Imi este usor sa pronunt si sa dau intonatia corecta cuvintelor la invatarea limbilor straine.

35. Am tendinta de a clasifica toate lucrurile si fenomenele cu care vin in contact.

36. Piesele de teatru radiofonice sau povestirile le "vad" sub forma unor imagini foarte plastice.

37. Nu am memoria chipurilor ( a figurilor) oamenilor.

38. Aud bine anumite sunete, precum cel produs de spargerea unei sticle, de curgerea apei, de ceasurile mecanice, etc.

39. Intai actionez, apoi meditez la ce am facut.

40. Cand privesc un obiect oarecare, primul lucru pe care il sesizez este forma obiectului.

41. Am tendinta de a generaliza experienta acumulata.

42. Retin usor melodiile noi si pot sa le reproduc corect.

43. Abordez cu usurinta orice subiect de discutie.

44. Uit repede ceea ce am invatat in timpul scolii.

45. Nu imi atrag atentia unele zgomote, precum cele produse de ceasurile mecanice, clipocitul apei, latratul cainilor.

46. Imi amintesc mirosurile, sunetele, culorile inca din cea mai frageda copilarie.

47. Consider ca sentimentele ( intonatia) intr-o discutie sunt doar o piedica, importanta este ideea exprimata.

48. Chiar in prezenta colegilor, prietenilor, evit sa initiez o discutie.

49. Imi este usor sa invat algebra.

50. Pot compara mintal forma obiectelor ( sau a partilor componente ale acestora ).

Ultima modificare de april (22/01/06 17:19)


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

22/01/06 13:30

   
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
SUNTETI PERSEVERENT ?

De multe ori succesul actiunilor noastre depinde de perseverenta noastra, care este o variabila de personalitate complexa. Ea nu rezida numai in capacitatea de a nu ne descuraja, de a nu ne infuria in fata esecului, ci este ceva mai mult, cuprinzand motivatie, trasaturi caracteriale, etc. Aceasta calitate de a domina situatiile neobisnuite, frustrante, dificile - perseverenta sau rezistenta umana, cum a fost numita - si care conditioneaza in mare masura reusita in activitatile noastre poate fi formata si dezvoltata la fiecare dintre noi.
Pentru a afla cat sunteti de perseverent si cum ati putea sa va imbunatatiti aceasta trasatura de pesonalitate, parcurgeti testul urmator .


Imaginati-va ca suna telefonul si o voce placuta va spune o fraza putin ciudata, putin absurda, constand intr-o zicala, intr-o cugetare, intr-un proverb, etc. Ziua urmatoare, la aceeasi ora - o alta fraza, la fel de misterioasa. Si asa timp de zece zile la rand. Cum reactionati?
Aveti mai jos 10 fraze si pentru fiecare cate 4 posibilitati de raspuns.

1. Vreti sa va dau o veste buna?
a) Cine este la telefon?
b) Desigur; care?
c) Nu discut cu necunoscutii.
d) In ce sens buna?

2. Cine seamana, culege.
a) De ce imi spuneti aceasta?
b) Eu seman mereu, dar nu culeg niciodata.
c) Nu inteleg ce vreti sa spuneti.
d) Dumneavoastra ce ma sfatuiti?

3. Nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard.
a) Ce inseamna aceasta?
b) Sunt total de acord.
c) Nu spuneti prostii!
d) Dati-mi aceasta vrabie!

4. Cine cauta, gaseste.
a) Si daca nu vreau sa gasesc nimic?
b) Bine, atunci sa cautam.
c) Nu v-am cerut sfatul.
d) Dumneavoastra ce cautati?

5. Cine are noroc in dragoste are ghinion la jocurile de carti.
a) Dumneavoastra iubiti proverbele.
b) Tineti minte aceasta pentru dumneavoastra.
c) Incetati sa-mi telefonati!
d) Eu in ce am noroc?

6. Nu trezi cainele care doarme.
a) Cainele este deja treaz.
b) Cine este cainele, dupa parerea dumneavoastra?
c) Sunteti de-a dreptul pisalog.
d) Atunci sa vorbim incet, sa nu-l trezim.

7. Trebuie sa incercam pentru a avea incredere.
a) Nu cred ce-mi spuneti.
b) Eu incerc, deci am incredere.
c) Nu ma intereseaza.
d) Sa vedem ce se va intampla cu telefoanele dumneavoastra.

8. Cine spune "da, dar..." nu este niciodata multumit.
a) Unde doriti sa ajungeti?
b) Dar eu sunt multumit.
c) Sunteti neobrazat daca veti continua.
d) Cine nu spune "dar..." nu poate fi multumit?

9. Corb la corb nu-si scoate ochii.
a) Intre noi asa facem?
b) Chiar asa este, draga domnule.
c) Dumneavoastra sunteti un corb, eu nu, si nu ma mai deranjati.
d) Pentru dumneavoastra cine este corbul?

10. Frica te impinge la orice.
a) Vreti sa ma infricosati?
b) Si de ce ar trebui sa-mi fie frica?
c) Ajunge, acum exagerati.
d) Toate aceste zicale imi starnesc curiozitatea.

Ultima modificare de april (30/01/06 18:37)


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

30/01/06 18:32

   
maria_t
membru

Inregistat: 25/01/09

april a scris:

CE STITI DESPRE COMPORTAMENTUL UMAN?

1A;2F;3F;4F;5F;6F;7F;8F;9A;10F;11A;12F;13F;14A;15A;16A;17A;18F;19F;20F

Sunteti perseverent?
raspuns: 1b;2d;3b;4b;5a;6d;7c;8b;9b;10d.

Ultima modificare de maria_t (29/01/09 20:07)


_______________________________________
Binecuvântat să fie Domnul, care zilnic ne poartă povara, Dumnezeu, mântuirea noastră.

29/01/09 20:06

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Cat de emotiv sunteti?       
    Sunteti mai incordat, tensionat si crispat? Sau mai relaxat, rece si nepasator?       
           
( Introduceti un caracter, preferabil X , pt estetica , in coloana "da" sau in coloana "nu" , in caz de acord. Nu se accepta lipsa caracter in ambele coloane sau ambele coloane ocupate )           
       
Nr crt    Caracteristica    da    nu
1    Va simtiti vinovat daca plangeti in public?       
2    Credeti ca plansul este un semn de slabiciune?       
3    Credeti ca barbatii si baietii trebuie sa fie incurajati sa-si ascunda lacrimile?       
4    Va simtiti jenat daca va surprindeti plangand in timp ce vizionati un film sau cititi o carte?       
5    Ati incerca sa va retineti lacrimile daca ati participa la funeralii?       
6    Ati avea incredere intr-un politician care varsa lacrimi in public?       
7    Credeti ca lacrimile sunt o expresie necesara a emotiei?       
8    Ati permite cuiva sa va consoleze daca v-ar gasi plangand?       
9    Va simtiti jenat daca vedeti oameni mari plangand?       
10    Ati pretinde ca aveti ceva in ochi daca ati fi descoperit ca plangeti?       
11    Incercati intotdeauna sa va ascundeti supararea?       
12    Incercati intotdeauna sa va ascundeti dezamagirea?       
13    S-a intamplat vreodata sa scapati de sub control calmul si dispozitia?       
14    V-au creat probleme calmul si dispozitia dv.?       
15    Credeti ca va este de folos daca va stapaniti supararea?       
16    Manifestati tendinta de a medita asupra lucrurilor care v-au produs suparare?       
17    Va suparati destul de repede?       
18    Tachinati,cel putin o data pe zi,pe cinava pe care il iubiti?       
19    Va plac semnele fizice ale afectiuni?       
20    Ati devenit vreodata meditativ cand ati vazut copii mici?       
21    Va simtiti fericit cand dati mana in public cu cineva care va place?       
22    Va place sa vi se faca masaj?       
23    Spuneti in mod regulat celor pe care ii iubiti cum va simtiti?       
24    Ati avut vreodata un animal fata de care sa va manifestati tandretea?       
25    Va place sa fiti sarutat si imbratisat de persoanele pe care le iubiti?       
26    Ati ras vreodata cand ati vizionat un film nostim?       
27    Ati miscat vreodata din picioare cand ati ascultat muzica?       
28    Adesea ,sunteti printre ultimii care inceteaza sa bata din palme la concerte,evenimente sportive?       
29    Ati strigat vreodata incurajand pe sportivi sau pe eroii de la televizor?       
30    Puteti sa va amintiti de ultima ocazie cand ati ras si v-a placut foarte mult?       

sursa: http://psihologie.weebly.com/

Ultima modificare de antonela (21/05/09 19:54)


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

20/05/09 18:34

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Chestionar Sternberg

Acest chestionar îşi propune să identifice stilul dvs. de gândire. Nu este timp limită pentru completarea lui, iar acurateţea rezultatelor depinde de cât de sincer aţi fost atunci când aţi completat răspunsurile la întrebări. Nu există răspunsuri bune sau răspunsuri greşite.
    Vă rugăm să marcaţi, în prima coloană, cu un X răspunsul dvs. la fiecare întrebare, în funcţie de acordul sau dezacordul gradat cu conţinutul întrebării. Aceste gradaţii sunt următoarele:
1.    dezacord foarte puternic
2.    dezacord puternic
3.    dezacord
4.    acord
5.    acord puternic
6.    acord foarte puternic   
R    ITEM
        1. Atunci când iau decizii, am tendinţa să mă orientez după propriile idei şi modalităţi de lucru.
       2. Atunci când am de prezentat sau de scris anumite idei, urmez regulile formale ale unei prezentări.
       3. Atunci când discut sau scriu anumite idei, îmi place să am o privire critică asupra modului în care ceilalţi acţionează.
       4. Atunci când vorbesc despre diferite idei, mă ghidez/ţin după/de o singură linie directoare.
       5. Atunci când îmi expun anumite idei, îmi place să le am organizate în ordinea importanţei lor.
       6. Atunci când am de făcut lucruri de importanţă diferită, încerc să le realizez simultan.
       7. Când am mai multe lucruri de făcut, am tendinţa să încep cu primul care apare.
       8. Îmi plac acele sarcini în care nu trebuie să mă preocupe detaliile.
       9. Prefer sarcinile care conţin o unică problemă concretă decât cele cu probleme generale şi multiple.
      10. Când iau o decizie, mă conduc după propria mea judecată asupra situaţiei.
      11. Dacă am nevoie de mai multă informaţie, prefer să vorbesc cu ceilalţi decât să citesc diferite materiale.
      12. Îmi place să lucrez la proiecte care îmi permit să încerc noi modalităţi de abordare a lucrurilor.
      13. Îmi place să fac diferite lucruri într-o manieră în care au fost realizate în trecut.
      14. Atunci când trebuie să rezolv o problemă, apelez la ideile şi la strategiile personale .
      15. Am grijă să folosesc metoda potrivită de rezolvare a oricărei probleme.
      16. Îmi place să verific şi să evaluez puncte de vedere opuse sau idei conflictuale.
      17. Atunci când încerc să termin o sarcină, tind să ignor problemele care pot apărea.
      18. Înainte de a începe ceva, îmi place să ştiu ce am de făcut şi în ce ordine.
      19. Când am mai multe lucruri de făcut, îmi împart timpul şi atenţia în mod egal.
      20. Îmi place să abordez orice fel de probleme, chiar dacă unele par simple.
      21. Când am de îndeplinit o sarcină, îmi place să percep structura generală a acesteia.
      22. Îmi place să strâng detalii sau informaţii specifice despre proiectul la care lucrez.
      23. Prefer situaţiile în care pot să-mi urmăresc propriile idei fără a le relaţiona cu cele ale altora.
      24. Îmi place să particip la activităţi în care pot să interacţionez cu ceilalţi ca parte a echipei.
      25. Îmi place să-mi schimb rutinele pentru a creşte calitatea sarcinii pe care o am de îndeplinit.
      26. Îmi plac acele sarcini sau probleme care dispun de reguli clare ce trebuie urmate.
      27. Îmi place să mă joc cu ideile mele şi să vad cât de departe pot merge.
      28. Îmi plac acele proiecte care au o structură clară şi un set de planuri şi scopuri.
      29. Prefer sarcini sau probleme în care pot să categorizez metodele propuse de alţii.
      30. Atunci când iau o decizie, am tendinţa să iau în considerare un singur factor/aspect.
      31. Atunci când am mai multe lucruri de făcut, îmi stabilesc ordinea în care acestea trebuie realizate.
      32. În mod obişnuit, fac mai multe lucruri deodată.
      33. Cred ca rezolvarea unei probleme conduce de obicei la altele care sunt la fel de importante.
      34. Îmi plac acele situaţii în care pot să mă focalizez pe aspectele generale mai degrabă decât pe cele specifice.
      35. Îmi plac acele probleme în care trebuie să acorzi importanţă detaliilor.
      36. Îmi plac lucrările/activităţile în care pot să mă manifest independent.
      37. Îmi place munca în echipă.
      38. Când am de rezolvat o problemă, prefer să aplic noi moduri sau strategii de rezolvare.
      39. Atunci când am o problemă, îmi place să o rezolv într-un mod tradiţional.
      40. Îmi plac acele probleme care îmi permit să încerc propria mea modalitate de rezolvare.
      41. Îmi place să urmez reguli sau direcţii bine definite atunci când rezolv o problemă sau realizez o anumită sarcină.
      42. Îmi plac cercetările în care pot să studiez şi să evaluez diferite idei.
      43. Îmi place să mă concentrez pe un singur lucru deodată.
      44. Atunci când încep ceva, îmi place să-mi fac o listă cu lucrurile pe care le am de făcut şi să le ordonez în funcţie de importanţă .
      45. Uneori am probleme în stabilirea priorităţilor pentru mai multe lucruri pe care le am de făcut.
      46. Când am mai multe lucruri importante de făcut, încerc să le rezolv în orice ordine.
      47. Atunci când comentez nişte idei, îmi place să arăt scopul şi contextul ideilor mele, adică tabloul general.
      48. Îmi place să reţin fapte şi frânturi de informaţie fără un conţinut particular.
      49. Prefer să consult diferite rapoarte pentru a-mi extrage informaţia de care am nevoie decât să întreb pe alţii.
      50. Într-o discuţie sau un raport, îmi place să combin ideile mele cu cele ale altora.
      51. Îmi place să identific probleme vechi şi să găsesc noi metode de rezolvare.
      52. Atunci când am de îndeplinit o sarcină, îmi place să urmez metode şi idei care au mai fost folosite în trecut.
      53. Prefer meseriile în care pot decide eu însumi ce şi cum să fac.
      54. Îmi place să fac lucrurile, astfel încât să pot urma anumite direcţii.
      55. Îmi place munca ce presupune analiză, clasificări sau comparaţii.
      56. Îmi place să îmi fac o listă cu sarcinile pe care le am înainte de a începe să le rezolv.
      57. Atunci când am o sarcină de îndeplinit, îmi dau seama care sunt părţile legate de scopurile generale ale acesteia.
      58. Ştiu ce sarcini am de dus la capăt, dar uneori nu pot să mă decid în ce ordine să le fac.
      59. Când am de îndeplinit o sarcină, ţin seama de toate posibilităţile de acţiune, chiar şi de cele mai ridicole.
      60. Am tendinţa să acord puţină atenţie detaliilor.
      61. Acord mai multă atenţie părţilor/etapelor unei sarcini decât efectelor generale sau semnificaţiei acesteia.
      62. Îmi place să lucrez singur.
      63. Când lucrez la un proiect, îmi place să-mi împărtăşesc ideile şi să primesc informaţii de la ceilalţi.
      64. Îmi place să fac lucrurile într-o nouă manieră care n-a mai fost folosită de alţii în trecut.
      65. Îmi plac situaţiile în care rolul pe care trebuie eu să îl joc este unul tradiţional.


sursa: http://psihologie.weebly.com/

Ultima modificare de antonela (21/05/09 19:54)


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

21/05/09 19:49

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Stima de sine
Chestionarul de mai jos îşi propune să vă ofere o indicaţie despre nivelul
stimei dvs. de sine. Citiţi cu atenţie fiecare frază si răspundeţi in cel mai
scurt timp, marcând cu o steluta varianta care se apropie cel mai mult de
                                            punctui dvs. de vedere actual.

    Total de acord    De acord    Dezacord    Total dezacord
1) În general sunt mulţumit(ă) de mine               
2) Câteodata ma gândesc că nu valorez nimic               
3) Cred că am o serie de calităţi bune               
4) Sunt capabil(ă) sa fac lucrurile la fel de bine ca ceilalţi               
5) Simt că nu am în mine prea multe de care sa fiu mândru (ă)               
6) Câteodată mă simt realmente inutil               
7) Mă gândesc că sunt un om de valoare,cel puţin la fel ca alte persoane               
8) Mi-ar plăcea să am mai mult respect fată de mine însumi               
9) Ţinând cont de toate, am tendinţa sa cred ca sunt un (o) ratat(ă)               
10) Am o părere pozitivă despre mine

sursa: http://psihologie.weebly.com/

Ultima modificare de antonela (22/05/09 17:06)


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

22/05/09 17:05

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Scala fricii de a nu părea incompetent
                De Lawrence R. Good şi Katherine C. Good

                Consemn

    Următoarele 36 de afirmaţii se referă la sentimente pe care le avem toţi dar cu grade diferite de intensitate . Citiţi-le pe toate iar dacă sunt adevărate marcaţi-le cu A ( adevărat ) , dacă nu cu F ( fals ) . CU toate că unele întrebări vor fi mai dificil de răspuns, încercaţi să răspundeţi la toate .


1.    Nu sunt niciodată îngrijorat că aş putea fi considerat incapabil de anumite activităţi .
2.    Mi-ar place să fiu mai puţin îngrijorat în legătură cu abilităţile mele .
3.    Nu aş fi predispus să mă îndoiesc de capacităţile mele de conducere dacă aş fi într-o poziţie de conducere .
4.    Mă îngrijorează faptul că aş putea să nu fiu îndeajuns de capabil să tratez cu alţii .
5.    După ce am avut o conversaţie am tendinţa să mă gândesc dacă nu cumva am spus ceva ce nu trebuia .
6.    Nu sunt predispus să mă îndoiesc de capacităţile mele dea duce un lucru la bun sfârşit .
7.    Câteodată mă întreb dacă ceilalţi cred că sunt îndeajuns de inteligent pentru slujba mea .
8.    Sunt deseori predispus să fac lucruri pentru a contraataca impresia proastă pe care i se pare că o las .
9.    Nu sunt deloc îngrijorat în legătură cu capacitatea mea de a face afaceri .
10.    După ce termin o sarcină , am îndoieli dacă nu cumva am greşit ceva .
11.    Nu sunt niciodată îngrijorat de posibilitatea de a fi considerat de ceilalţi straniu sau ciudat .
12.    Sunt rar îngrijorat că aş fin considerat de ceilalţi neinformat sau ignorant în legătură cu anumite lucruri .
13.    Câteodată sunt îngrijorat de posibilitatea de a fi considerat ca o persoană care nu poate avea o relaţia de prietenie .
14.    Mă îngrijorează faptul unii ar putea considera comportamentul meu în anumite activităţi ca fiind inoportun sau fără tact .
15.    Nu sunt niciodată îngrijorat de posibilitatea de a fi considerat stângaci sau neîndemânatic de alţii .
16.    Mă îngrijorează faptul că alţii m-ar putea vedea ca pe cineva care nu ştie ce se întâmplă în jurul lui .
17.     Mă îngrijorează faptul de a nu avea eticheta corespunzătoare la evenimente sociale formale .
18.    Nu mă îngrijorează niciodată integrarea mea într-o relaţie de natură sexuală .
19.    Nu sunt îngrijorat de a nu atinge standardele de muncă .
20.    Sunt înclinat să evit criticarea altcuiva de frică să nu mă înşel .
21.    Mă îngrijorează faptul că unii ar putea să creadă că nu fac faţă la locul de muncă .
22.    Sunt rar îngrijorat de capacitatea mea de a face faţă în cazul unor evenimente sportive .
23.    Dacă aş activa într-un câmp profesional nu m-aş îngrijora în legătură cu relaţiile cu colegii mei .
24.    Am tendinţa să cred că alţii văd concepţiile mele ca fiind greşite sau amuzante .
25.    Mă îngrijorez că alţii ar crede că nu sunt pus la curent cu ultimele dezvoltări din domeniul meu de muncă .
26.    Sunt predispus să mă îngrijorez de felul în care mă voi adapta la activităţile de la şcoală.
27.    Nu mă îngrijorează posibilitatea de a spune ceva greşit într-o situaţie socială nouă .
28.    Am tendinţa de a mă îngrijora că alţii cred că nu am habar de ceea ce fac .
29.    Am tendinţa să cred că alţii vor râde de ideile mele .
30.    Nu mă bat la cap cu gândul dacă alţii mă iau în serios sau nu .
31.    Am tendinţa să cred că prietenii sau părinţii mei mă văd iresponsabil sau de neîncredere .
32.    Dacă aş lucra ca agent de vânzări nu m-ar îngrijora posibilitatea de a părea stângaci in faţa clienţilor .
33.    Am tendinţa să cred că alţii nu mă văd îndeajuns de disciplinat .
34.    Mă îngrijorează că alţii pot crede că nu dedic suficientă energie sau entuziasm muncii .
35.    Nu mă îngrijorează posibilitatea că alţii pot crede că nu trag concluziile potrivite .
36.    Nu m-ar îngrijora dacă aş părea ca fiind depăşit de muncă sau de studii .

sursa: http://psihologie.weebly.com/


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

23/05/09 10:30

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Evalueaza-ti capacitatile de Inteligenta Emotionala

Pentru a va estima calitatile in aceasta privinta, evaluati cu DA sau NU in ce masura vi se potrivesc urmatoarele afirmatii:

   1. Rareori mi se intampla sa ma mire reactiile emotionale ale celor din jurul meu.

   2. Nu trebuie ca cealalta persoana sa-mi spuna ce parere are despre o propunere pe care i-am facut-o, deoarece imi dau seama doar pe baza schimbarilor ce apar la nivelul fetei, privirii sau gesturilor sale.

   3. Rareori le solicit explicatii suplimentare celor din jur, deoarece inteleg extrem de usor cum se simt si care sunt motivele lor profunde.

   4. Colegii si prietenii ma apreciaza pentru faptul ca le este foarte usor sa-mi impartaseasca problemele pe care le au, deoarece se simt intelesi si sustinuti de mine.

   5. Adesea este nevoie doar de o privire ca sa imi dau seama in ce fel as putea ajuta pe cineva.

   6. Imi place sa descopar ce se ascunde in mintea si sufletul altor persoane, asa ca ii observ atent pe ceilalti.

   7. Chiar daca am puncte de vedere diferite, cel mai adesea inteleg si accept reactiile celor din jur.

   8. Rareori mi s-a reprosat faptul ca m-as concentra excesiv asupra problemelor cu care ma confrunt, uitand de cei din jurul meu.

   9. Chiar daca intru pentru prima oara in contact cu un grup de persoane, imi ete usor sa identific cine este liderul si care sunt celelalte roluri.

  10. Atunci cand am de rezolvat o problema, identific rapid persoana care m-ar putea pune in legatura cu decidentul si stiu exact cum sa-i prezint situatia astfel incat sa obtin sprijinul sau.

  11. Imi este usor sa inteleg care sunt fortele emotionale ce influenteaza reactiile clientilor, colegilor sau prietenilor mei.

  12. Rareori mi se intampla sa fiu plimbat/a de la o persoana la alta pana cand imi rezolv o problema.

Primele patru afirmatii descriu competenta sociala, ce se bazeaza pe buna cunoastere a limbajului corporal si abilitati de ascultare activa.

Urmatoarele patru afirmatii evalueaza nivelul de empatie, adica de preluare si interpretare corecta a starilor emotionale ale celor din jur.

Ultimele patru afirmatii evalueaza constienta politica, ce ne permite detectarea si valorificarea relatiilor profunde ce se stabilesc intre oameni.


sursa: http://www.inteligenta-emotionala.ro/te ... motionala/

Ultima modificare de antonela (27/02/10 12:25)


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

27/02/10 12:25

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
TESTUL KOBL - DESCOPERITI-VA STILUL DE INVATARE

Fiecare preferă, uneori inconştient, o anumită modalitate de a învăţa – o preferinţă care s-a dezvoltat de-a lungul anilor şi care nu se menţine, obligatoriu, toată viaţa.

Ce stil preferaţi dumneavoastră? Acest test vă va arăta.

Ø      Alegeţi din fiecare grup de cuvinte, cuvântul care vă place cel mai mult şi notaţi-l 929e47j cu nota cea mai mare: 4

Ø      Alegeţi apoi cuvântul care vă place cel mai puţin şi notaţi-l 929e47j cu nota cea mai mică: 1

Ø      Notaţi celelalte două cuvinte cu 2 şi respectiv 3

Ø      Pentru a alege cât mai bine conceptele care vă caracterizează încercaţi să vă imaginaţi o situaţie concretă, pe care o cunoaşteţi de când eraţi elev : „Altădată eram tare la …”

Ø      Completaţi testul cât mai repede, fără a reflecta prea mult. Urmaţi-vă intuiţia! Cinci minute ar trebui să fie suficiente.

Ø      Nu există răspunsuri bune sau rele

   1. a. selectiv          _______________

b. investigator   _______________

c. implicat          _______________

d. practic           _______________

   
2. a. receptiv         _______________

b. obiectiv         _______________

c. analitic           _______________

d. imarţial          _______________

   
3. a. senzitiv          _______________

b. contemplativ  _______________

c. care reflectă   _______________

d. activ               _______________

   

4. a. acceptat          _______________

b. asumându-şi unele riscuri_______________

c. estimând         _______________

d. conştient         _______________

   
5. a. intuitiv            _______________

b. productiv        _______________

c. logic                _______________

d. investigator     _______________

   

6. a. abstract          _______________

b. contemplativ   _______________

c. concret            _______________

d. activ                _______________

   

7. a. orientat spre prezent __________

b. meditativ         _______________

c. orientat spre viitor _______________

d. pragmatic       _______________

   

8. a. experienţă       _______________

b. percepţie          _______________

c. conceptualizare _______________

d. acţiune             _______________

   

9. a. perseverent     _______________

b. reţinut              _______________

c. raţional          _______________

d. responsabil     _______________




sursa: http://www.scritube.com/sociologie/psih ... L82942.php


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

19/04/10 00:00

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Intrebari privind rationamentul analitic

1.Scafandrii francezi au descoperit de curând o peşteră mare situată de-a lungul coastei Mării Mediterane. Accesul la peşteră este posibil numai printr-un tunel subacvatic. Interiorul peşterii este acoperit în totalitate de apa mării şi conţine numeroase stalagmite de mari dimensiuni, care sunt pilonii calcaroşi ce se formează când cad picături de apă în mod repetat în acelaşi loc de pe fundul unei peşteri, lăsând depuneri minerale care se acumulează în timp.

Pe care dintre ideile de mai jos o susţine mai puternic informaţia de mai sus?

(A)    Marea Mediterană se afla la un nivel mai înalt în trecut decât se află acum.
(B)    Nivelul apei în peşteră este mai crescut acum decât era în trecut.
(C)    Scafandrii francezi sunt primii care ştiau de existenţa tunelului care conduce la peşteră.
(D)    În trecut mai exista o intrare în peşteră în afara tunelului subacvatic.
(E)    Apa Mării Mediterane are în prezent un conţinut de minerale mai scăzut decât avea în perioada când s-au format stalagmitele.


2. Un director al Companiei Farmaceutice Rexx susţinea că cheltuielile pentru dezvoltarea de noi vaccinuri solicitate de departamentul pentru sănătate ar trebui subvenţionate de guvern, deoarece comercializarea de vaccinuri va fi în perspectivă mai puţin profitabilă decât comercializarea oricărui alt produs farmaceutic. În sprijinul afirmaţiei sale, directorul a arătat că vânzările de vaccinuri vor fi probabil mai scăzute, deoarece un vaccin se administrează fiecărui pacient doar o dată, în timp ce medicamentele care combat maladiile şi bolile cronice sunt administrate de mai multe ori unui pacient.

Care dintre următoarele variante, dacă este valabil, slăbeşte cel mai mult argumentul adus de directorul companiei în sprijinul afirmaţiei sale referitoare la comercializarea vaccinurilor?

(A)    Vaccinurile sunt administrate mult mai multor persoane decât sunt administrate cele mai multe dintre celelalte produse farmaceutice.
(B)    Multe dintre bolile pentru care sunt produse vaccinuri profilactice pot fi tratate cu succes de medicamente.
(C)    Companiile farmaceutice comercializează ocazional produse care nu intră nici în categoria medicamentelor nici în cea a vaccinurilor.
(D)    Alte companii în afară de Compania Farmaceutică Rexx produc vaccinuri.
(E)    Costul de administrare a vaccinului este rareori suportat de compania care produce  vaccinul.


3. 3. Administratorul: Noua noastră reţea de calculatoare, al cărei scop este acela de a creşte productivitatea, poate fi instalată în timpul zilei, ceea ce ar duce la perturbarea activităţii angajaţilor noştri, sau noaptea, fapt care ar implica cheltuieli de instalare mai mari. De vreme ce este important să facem economii, ar trebui să instalăm reţeaua în timpul zilei.

Pe care dintre variantele de mai jos le susţine argumentul administratorului?

(A)    Valoarea monetară a echipamentului reţelei nu ar trebui să depăşească costurile de instalare a reţelei în timpul nopţii.
(B)    Valoarea monetară a productivităţii pierdute pe perioada instalării în timpul zilei ar trebui să fie mai mică decât diferenţa dintre costurile de instalare în timpul zilei şi cele de instalare în timpul nopţii.
(C)    Instalarea în timpul zilei ar trebui efectuată de o echipă la fel de mare şi acesteia din urmă nu ar trebui să-i ia mai mult timp decât i-ar lua instalarea în timpul nopţii. 
(D)    O dată ce reţeaua a fost instalată, cei mai mulţi angajaţi ai companiei vor avea posibilitatea să o utilizeze imediat, pentru a-şi spori productivitatea.
(E)    Cei mai mulţi angajaţi ai companiei ar trebui să poată lucra productiv pe durata cât se desfăşoară instalarea în timpul zilei.




sursa: http://www.inm-lex.ro/index.php?MenuID= ... etailID=73


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

21/01/11 21:10

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Antrenament mintal

SPORTIVELE

     
    La un liceu s-au format două echipe sportive de fete: una de volei şi una de baschet. Printre membrii acestor echipe se află şapte fete din aceeaşi clasă: Crina, Ioana, laura, Camelia, Sanda, Tina şi Violeta. Patru dintre ele erau voleibaliste, iar trei jucau baschet.
    Despre aceste fete se cunosc următoarele lucruri:
    - Violeta şi Crina sînt în echipe diferite;
    - Crina şi Ioana fac parte din aceeaşi echipă;
    - Ioana şi Camelia nu joacă în aceeaşi echipă;
    - Camelia şi Sanda sînt colege de echipă;
    - Sanda şi Laura joacă în echipe diferite;
    - Laura şi Ioana fac acelaşi sport;
    - Ioana şi Tina nu joacă în aceeaşi echipă.
   
    Din ce echipă făceau parte cele şapte colege de clasă?

sursa: http://psiholog.proeducation.md/antrenament/16.html#

_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

03/02/11 12:38

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
Test de personalitate



_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

04/12/11 18:34

   
antonela
Moderator

Locatie: Romania
Inregistat: 02/11/05
CE COEFICIENT DE CREATIVITATE (CQ) AI?

Acorda-ti puncte de la 1 la 10 pentru fiecare din cele 10 caracteristici de creativitate enumerate mai jos:

10  puncte = esti in mare masura asa cum te descriu intrebarile;
9,8,7 sau 6 puncte = cam asa esti tu;
5 puncte = unele caracteristici ti se potrivesc;
4,3 sau 2 puncte = foarte putine caracteristici ti se potrivesc;
1 punct = nu esti deloc asa.
Punctaj maxim: 100 puncte
Punctaj minim: 10 puncte.

1.Esti curios ca o pisica? Te intrebi de ce, in ce fel si de ce nu? Iti place sa aduni informatii fragmentate? Pui intrebari? Te indoiesti de ceea ce este evident?

2.Esti un bun observator? Ai observat cand a fost vopsita casa din capatul strazii? Cand magazinul si-a pus alta reclama? Cand matusa ta s-a coafat? Cand ziarul si-a schimbat asezarea in pagina?

3.Vezi si alte puncte de vedere Atunci cand nu esti de acord cu oamenii, poti intelege varianta lor? Poti vedea noi abordari ale unor vechi probleme?

4.Esti nerabdator sa-ti schimbi ideile? Esti deschis la noi idei? Daca cineva ar schimba ceva la ideea ta sau ar imbunatati-o, ti-ai schimba-o? Cauti de obicei cea mai buna idee sau ramai blocat pe a ta?

5.Poti invata din propriile greseli si sa mergi mai departe? Accepti esecul fara sa te dai batut? Iti dai seama ca daca nu te dai batut, atunci inseamna ca nu ai esuat cu adevarat?

6.Iti folosesti imaginata si visele?
Spui: „Ce ar fi daca…?”

7.Vezi anumite conexiuni intre niste lucruri care aparent nu au nici o legatura unele cu altele? (Spre exemplu, o planta de desert si un om foarte dur au ceva comun?) Reasezi ideile in alte moduri? (precum folosirea unei sticle in locul unei vaze de flori?)

8.Crezi in tine? Ai o atitudine pozitiva? Te astepti sa gasesti solutii la probleme?

9.Incerci sa te abtii de a judeca alte persoane, idei si situatii? Astepti pana ai toate dovezile si dupa aceea te decizi?

10.Ai o atitudine amuzanta? Ai face lucruri care ti se par prostesti? Ai destula incredere in tine pentru a fi aventurier si pentru a-ti asuma riscuri? Sugerezi o solutie care poate fi respinsa de ceilalti sau de obicei esti prudent?


_______________________________________
Căci Tu eşti Stânca mea, Cetăţuia mea, şi, pentru Numele Tău, mă vei povăţui şi mă vei călăuzi. Psalmul 31:3

04/12/11 19:07

   
Pagini: 1    



Felicitari Craciun, Felicitari cu ocazia Craciunului si Anului Nou, Felicitari electronice de sarbatori, Felicitari cu mesaj crestin Nasterea Domnului, Mesaje sarbatori de iarna, Urari de Anul nou, Urari sarbatori
felicitari electronice mesaj inviere felicitari sfintele pasti felicitare online pentru pasti felicitari crestine cu mesaj din Biblie felicitare cu mesaj de inviere felicitare cu mesaj de inviere felicitare crestina verset biblic inviere
Mergeti la
Powered by PunBB
© Copyright '02-'04 Rickard Andersson




© 2005-2018 TANARCRESTIN.net