TANARCRESTIN.net
 




Forum | Regulament | Cautare | Inregistrare | Login

Nu esti conectat.

tcForum/Zilele din urma/Rapirea Bisericii Moderat de +Archangel+, Old  
Autor
Mesaje Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8
Marylove
membru

Locatie: Chisinau
Inregistat: 27/06/12
Am citit mai tot ce s-a scris aici...insa...pt ce sa fie rapirea (adica cea dinainte de necaz) daca oricum vor fi inviati cei morti in Isus? si oricum vor fi si cei martirizati tot inviati si in rai? nu inteleg sensul la rapire?

29/06/12 22:43

   
Old
Moderator

Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08

Marylove a scris:

... nu inteleg sensul la rapire?

Zice acolo: " ca sa intampinam pe Domnul in vazduh"

Cand vine cineva drag tie, daca il vezi ca vine, nu ii iesi in intampinare? Ideea e ca mergi in directia din care vine.


_______________________________________
Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.

30/06/12 06:43

   
Marylove
membru

Locatie: Chisinau
Inregistat: 27/06/12

Old a scris:

Zice acolo: " ca sa intampinam pe Domnul in vazduh"

Cand vine cineva drag tie, daca il vezi ca vine, nu ii iesi in intampinare? Ideea e ca mergi in directia din care vine.


Si care e sensul? :))) faptul ca il intampinam in vazduh pana la sau dupa necaz nu inteleg sensul :)) Intrebarea mea ramane in vigoare :)

Zice acolo: si orice ochi il vor vedea, si cei care L-au strapuns...


30/06/12 08:18

   
Old
Moderator

Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08

Marylove a scris:

Intrebarea mea ramane in vigoare :)

Daca ai vrea sa o reformulezi ca sa inteleg mai clar poate ne ajuta.


Marylove a scris:

Zice acolo: si orice ochi il vor vedea, si cei care L-au strapuns...

Da, da, orice ochi il va vedea, dar nu toti vor fi fericiti pentru revenirea Lui. Doar unii vor fi bucurosi ca El revine. Si de bucurie, vazandu-L se duc inaintea Lui; in vazduh.


_______________________________________
Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.

01/07/12 08:25

   
Marylove
membru

Locatie: Chisinau
Inregistat: 27/06/12

Old a scris:


Marylove a scris:

Intrebarea mea ramane in vigoare :)

Daca ai vrea sa o reformulezi ca sa inteleg mai clar poate ne ajuta.


Marylove a scris:

Zice acolo: si orice ochi il vor vedea, si cei care L-au strapuns...

Da, da, orice ochi il va vedea, dar nu toti vor fi fericiti pentru revenirea Lui. Doar unii vor fi bucurosi ca El revine. Si de bucurie, vazandu-L se duc inaintea Lui; in vazduh.


Parca clar am formulat. O sa incerc sa reformulez: Este 1 inviere si este 2 inviere, nu este nici o a 3 inviere, nu-i asa? Este prima venire a lui Isus, este a 2 si nu este nici o a 3 venire corect? Astea exclud rapirea pana la necaz. Mai ales ca spuneam mai sus ca nu are  nici o logica sa vina domnul in vazduh sa invie pe cei in El si sa rapeasca pe cei vii ca apoi sa fie necazul cel mare si apoi si in timpul acestuia sa fie martiri si iarasi sa invie si apoi sa invie deja si cei fara domnul...

2. Unde scrie ca orice ochi Il va vedea dar numai unii vor fi rapiti? Cum ramane atunci cu "unul va fi luat altul lasat"?

Eu pur si simplu am aceste intrebari si de aia incerc sa inteleg si eu...nu ca as confirma sau infirma ceva...


01/07/12 10:04

   
edi.theraven
membru

Locatie: me
Inregistat: 26/10/08
Pai toti Il vor vedea dar numai ce ce sunt ai Lui Ii vor iesi in intampinare. Adica cei luati.

01/07/12 13:24

Site web  
Marylove
membru

Locatie: Chisinau
Inregistat: 27/06/12

edi.theraven a scris:

Pai toti Il vor vedea dar numai ce ce sunt ai Lui Ii vor iesi in intampinare. Adica cei luati.


intrebarea mea e alta ;)


01/07/12 14:16

   
edi.theraven
membru

Locatie: me
Inregistat: 26/10/08
Cum asa?

01/07/12 14:18

Site web  
valeriu
membru

Locatie: romania, maramures
Inregistat: 02/01/11

Marylove a scris:


Zice acolo: si orice ochi il vor vedea, si cei care L-au strapuns...


Cine pot fi "cei ce L-au străpuns"? Cei ce L-au srăpuns cu suliţa atunci când a fost restignit?
Din câte ştiu eu, doar un singur soldat L-a străpuns, iar aici se foloseşte pluralul, iar acesta ar trebui să fie deja înviat ca să-L poată vedea pe Isus. Ordinea este alta: întâi vine şi apoi învie pe cei vrednici. Deci, cum pot să-L vadă cei ce L-au străpuns?


10/07/12 13:29

   
Roxana
membru

Locatie: ACASA
Inregistat: 14/03/08
poate ca ""cei ce L-au strapuns""(respins) se refera la o anume categorie de oameni, nu la soldatul care L-a strapuns propriu zis...

Ultima modificare de Roxana (10/07/12 14:59)


_______________________________________
„Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul”, zice Domnul Dumnezeu, „Cel ce este, Cel ce era şi Cel ce vine, Cel Atotputernic.”


10/07/12 14:53

   
Old
Moderator

Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
Isaia 53:5
"Dar el era strapuns pentru pacatele noastre..."
Deci noi l-am strapuns cu sulita soldatului roman.

S-ar putea totusi ca textul apocaliptic sa nu faca aluzie la vinovatia generala, ci la vinovatia specifica; adica cei care au comandat executarea lui.

Sau poate sa se refere la persecutorii din toate timpurile nu doar la niste simpli executanti; sa se refere la cei care in mod premeditat si voit fac pacatul; mai ales ca aceasta carte este scrisa in timpul persecutiei, pentru a-i incuraja pe credinciosi sa ramana tari in nadejdea aducerii lucrurilor la normalitate.


_______________________________________
Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.

10/07/12 22:49

   
Claudiu
membru

Locatie: Europa
Inregistat: 30/12/10
Valeriu,

Redau mai jos ce i-am scris unui alt frate forumist, adevaruri care vin sa ofere un raspuns si la intrebarile tale. Ce parere ai despre  acestea?


"ambasador,

Tocmai ca aceasta spuneam cand vorbeam despre invierea speciala expusa in Daniel 12:1,2 (care va avea loc cam pe la sfarsitul vremii de stramtorare cum n-a mai fost) unde se spune ca vor invia morti rai si sfinti in acelasi timp aceasta inainte de revenirea lui Hristos cea universal vizibila cand va avea loc prima inviere generala, aceea numai a sfintilor morti. Am explicat mai sus aceasta.

La aceasta inviere speciala vor invia si "cei ce l-au strapuns" atat fizic pe El personal cat si prin persecutarea sfintilor Sai. Deci nu numai soldatii nepocaiti care l-au strapuns cu acea cununa de spini si cu sulita vor invia ci si altii care L-au strapuns prin sfintii Sai. Fapte 9:1-5

De aceea este folosit pluralul in Apocalipsa 1:7.

Hristos se identifica intr-un mod deosebit cu sfintii Sai."

http://www.tanarcrestin.net/forum/viewt ... 3&p=10


_______________________________________
"A vorbi despre Isus înseamnă a invita oamenii să pună mai multe întrebări, nu mai puţine... întrebări menite să conducă la aprofundarea adevărului." A. Graham Maxwell

23/07/12 17:34

   
valeriu
membru

Locatie: romania, maramures
Inregistat: 02/01/11
Părerea mea în legătură cu învierea este că trebuie să luăm aminte la învăţătura pe care ne-o dă Hristos.

Matei 22:28  La înviere, nevasta căruia din cei şapte va fi ea? Fiindcă toţi au avut-o de nevastă.
29  Drept răspuns, Isus le-a zis: „Vă rătăciţi! Pentru că nu cunoaşteţi nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu.
30  Căci la înviere, nici nu se vor însura, nici nu se vor mărita, ci vor fi ca îngerii lui Dumnezeu în cer.

Aici, Isus Hristos, în câteva cuvinte a spus tot ce era de spus despre înviere. Ce trebuie noi să pricepem şi să avem grijă încontinuu, este să nu ne omoare „litera”. Trebuie să ştim şi să departajăm versetele care vorbesc despre învierea literală de cele care ne vorbesc de o înviere simbolică. Versetul 3 din Daniel cap. 12, chiar ne trezeşte la viaţă. Ne spune că de fapt în versetul 2 este vorba chiar de o „înviere” din neştiinţă la ştiinţă, Din necunoaşterea adevărului la cunoaşterea lui, nu despre o înviere literală din morţi. O înviere literală poate să aibă loc, după spusele lui Isus, abia undeva spre sfârşitul domniei Sale cea de 1000 de ani când mandatul divin ( Geneza 1:28) să fie deja îndeplinit şi suspendat, cum ne arată în Matei 22:30. Prin urmare, „cei ce L-au străpuns”  şi îl vor vedea, nu pot fi cei ce L-au străpuns literal  la prima Sa venire, nici cei ce n-au acceptat jertfa Sa în tot acest interval de timp de aproape 2000 de ani, ci sunt cei ce nu-i recunosc a doua Sa venire asemănându-se cu nişte „fecioare nechibzuite”, dar în cele din urmă, împrejurările îi va sili să-i recunoască venirea.

Îndemnul meu pentru toţi creştinii care  încă aşteaptă o răpire literală, este: cercetaţi şi recercetaţi acest aspect. Nu cumva este vorba doar de o răpire spusă în mod simbolic? Să nu se întâmple că în timp ce aşteptăm răpirea să fim siliţi să-I recunoaştem  venirea, după ce o vreme L-am „străpuns” neacceptând că este venit. O rugăciune sinceră, adresată Tatălui, ne poate fi de folos şi cercetarea  noastră să dea rod!


26/07/12 23:23

   
edi.theraven
membru

Locatie: me
Inregistat: 26/10/08
2 Tes 2:2

"1 În ce priveşte venirea Domnului nostru Isus Cristos şi întâlnirea noastră cu El, vă cerem, fraţilor,
2 să nu vă lăsaţi clătinaţi sau tulburaţi aşa de repede în mintea voastră de vreun duh sau de vreo afirmaţie sau de vreo scrisoare ca venind din partea noastră, care spune că ziua Domnului a şi venit.
3 Nimeni să nu vă înşele în nici un fel, pentru că acea zi nu va veni înainte să vină apostazia1 şi înainte să fie descoperit omul fărădelegii, fiul distrugerii,
4 cel care se opune şi se înalţă pe sine deasupra oricărui aşa-zis dumnezeu sau obiect al închinării. El se va aşeza în Templul lui Dumnezeu, declarându-se pe sine însuşi Dumnezeu2.
5 Nu vă amintiţi că v-am spus aceste lucruri când eram cu voi?
6 Voi ştiţi ce-l împiedică să fie descoperit acum, înainte de vremea lui.
7 Căci taina fărădelegii lucrează deja; trebuie doar ca cel care-l împiedică acum să fie dat la o parte.
8 Şi atunci va fi descoperit cel fără de lege, pe care Domnul Isus îl va omorî cu suflarea gurii Sale şi-l va distruge când Se va arăta la venirea Sa.
9 Venirea celui fără de lege va fi în conformitate cu lucrarea lui Satan3, cu tot felul de puteri, semne şi miracole mincinoase
10 şi cu orice fel de înşelăciune a fărădelegii pentru cei ce pier, având în vedere că n-au primit dragostea adevărului ca să fie mântuiţi.
11 De aceea Dumnezeu le trimite o lucrare de rătăcire, pentru ca ei să creadă minciuna,
12 aşa încât toţi cei care n-au crezut adevărul, ci şi-au găsit plăcerea în nedreptate, să fie condamnaţi. "


26/07/12 23:32

Site web  
valeriu
membru

Locatie: romania, maramures
Inregistat: 02/01/11
“edi.theraven”!  Versetele pe care le-ai citat sunt o adevărată comoară pentru creştini. Le-aş asemăna cu o trusă bine dotată, dată unui meseriaş.

A venit deja lepădarea de credinţă? Este descoperit „omul fărădelegii” sau încă nu? Ce ne spun reperele date de apostol, în ce timp ne găsim? (Dacă lăsăm „trusa” pe mâna unui veşnic neîndemânatic nu prea iese nimic bun.)
 
Ce zici “edi.theraven”? După adevărata venire a lui Hristos, vor mai veni hristoşi mincinoşi?


27/07/12 23:01

   
Ceszares
membru

Locatie: Cluj-Napoca, Romania
Inregistat: 26/04/12
Buna tuturor...:)
Am vazut caci parerile sunt cam impartite si pe aici...:) Am cititi in mare ce s-a discutat... Anunt din prima ceea ce cred eu pe baza argumentelor gasite in Biblie... Am studiat vreme indelungata subiectul si am avutmai multe dezbateri pe baza acestuia... Cred ca rapirea va avea loc inaintea Tribulatiei... Cred ca Tribulatia va tine 7 ani si este a 70-cea saptamana din istoria poporului Israel...(am vazut caci cu privire la aceste lucruri s-au dat argumente biblice si foarte bune deja) Prin urmare m-am ganditi sa postez un mesaj in care sa fac o comparatie intre niste termeni foarte importanti legati de acest subict apoi si niste argumente in sprijinul teoriei pre-tribulationiste in care cred... si in cele din urma o lista cu argumentele pe care le sustin cei care resping teoria pre-tribulationista si merg pe cea post-tribulationista...(aceasta lista avand raspunsul din partea pre-tribulationistilor la argumentele post-tribualtionistilor)


RAPIREA SI REVELATIA (ARATAREA)
,,Bine", va zice cineva, ,,dar de unde sti ca Rapirea si Revelatia sunt evenimente separate?" Raspunsul e ca Scriptura insasi face deosebire intre ele, in urmatoarele moduri (voi folosi Rp- rapire si Rv- revelatie):
Rp1 Hristos vine in vazduh (1Tes. 4:17)/ Rv1 El vine pe pamant (Zah. 14:4);
Rp2 El vine sa-i ia pe sfintii Sai (1Tes. 4:16,17)/ Rv2 El vine CU sfintii Sai (1Tes. 3:13;Iuda 14);
Rp3 Rapirea este o taina, adica un adevar necunsocut in epoca Vechiului Testament (1Cor. 15:51)/ Rv3 Revelatia nu este o taina, ci este tema multor profetii din VT (Ps. 72;Is. 11;Zah. 14);
Rp4 Nicaieri nu se spune ca venirea lui Hristos PENTRU sfintii Sai va fi precedata de semnele ceresti./ Rv4 Venirea lui CU sfintii Lui va fi vestita de semne in ceruri (Mat. 24:29,30);
Rp5 Rapirea este identificata cu Ziua lui Hristos (1Cor. 1:8;2Cor. 1:14;Filip. 1:6,10)/ Rv5 Revelatia se identifica cu Ziua Domnului (2Tes. 2:1-12);
Rp6 Rapirea este prezentata ca un timp de binecuvantare (1TEs. 4:18)/ Rv6 Accentul principal al Revelatiei este asupra judecatii (2Tes. 2:8-12);
Rp7 Rapirea are loc intr-o clipa, intr-o clipeala de ochi (1Cor. 15:52). Asta ne da toate motivele sa presupunem ca nu va fi vazuta de lume./ Rv7 Revelatia va fi un eveniment vazut de toata lumea (Mat. 24:27;Apoc. 1:7);
Rp8 Rapirea pare sa aiba de a face in principal cu biserica (Ioan 14:1-4;1Cor. 15:51-58;1Tes. 4:13-18)/ Rv8 Revelatia are de a face, in principal, cu Israelul, iar apoi cu natiunile (Neamurile) (Mat. 24:1-25:46);
Rp9 Hristos va veni ca Luceafarul stralucitor de dimineata (Apoc. 22:16)/ Rv9 El va veni ca Soarele Neprihanirii, aducand vindecare pe aripile Lui (Mal. 4:2);
Rp10 Cei luati sunt luati in vederea binecuvantarii (1Tes. 4:13-18). Iar cei lasati jos sunt lasati in vederea judecatii (1Tes. 5:1-3)/ Rv10 Cei luati sunt luati in vederea judecatii dar cei lasati sunt lasati in vederea binecuvantarii (Mat. 24:37-41);
Rp11 Nu se da nici un sistem de datare pentru evenimentele care preced Rapirea./ Rv11 In cazul REvelatiei ni se da un sistem complex de datare, cum ar fi 1260 de zile, 42 de luni, trei ani si jumatate (vezi Dan. 7:25; 12:7,11,12;Apoc. 11:2; 12:14; 13:5);
Rp12 Titlul: ,,Fiul Omului" nu se foloseste in nici unul din pasajele care au de a face cu Rapirea./ Rv12 Revelatia este definita drept venirea Fiului Omului (Mat. 16:28; 24:27,30,39; 26:64; Marcu 13:26; Luca 21:27).


Prin urmare, e limpede ca avem de a face cu doua evenimente separate, dar de unde stim ca ele nu au loc cam in acelasi timp? Cum putem sti ca sunt separate de un interval de timp? Trei directii de dovezi pot fi aduse aici ca dovezi:
  1. Prima se bazeaza pe profetia lui Daniel referitoare la cele saptezeci de saptamani (Dan. 9:25-27). In prezent traim in perioada de paranteza, a Epocii Bisericii, intre a saizeci si noua si a saptezecea saptamana. A saptezecea saptamana este Tribulatia (Necazul cel mare), perioada care tine sapte ani. Biserica este deja acasa in cer inainte de a incepe perioada Marii Stramtorari (Rom. 5:9; 1Tes. 1:10; 1Tes. 5:9; Apoc. 3:10). Venirea lui Hristos pentru a domnii are loc dupa a saptezecea saptamana (Dan. 9:24; Mat 24).
  2. A doua serie de dovezi pentru existenta unui interval de timp intre rapire si Manifestare se bazeaza pe structura cartii Apocalipsa. In primele trei capitole, biserica este vazuta pe pamant. Capitolele 4 la 19:10 descriu perioada Tribulatiei, cand mania lui D-zeu va fi turnata pe peste lumea care L-a respins pe Fiul Sau. Nu ni se spune niciodata ca biserica s-ar afla pe pamant in aceasta perioada. Dupa cate se pare, biserica este dusa in cer la sfarsitul capitotlului
  3. La Apocalipsa 19:11, Hristos se intoarce pe pamant pentru a-Si infrange dusmanii si a-Si intemeia imparatia - la sfarsitul perioadei Tribulatiei. 3. Mai exista un al treilea considerent care ne obliga sa tinem cont de existenta unui interval intre venirea lui Hristos PENTRU sfinti si venirea Sa CU sfintii. La Rapire, TOTI credinciosii sunt luati din lume, primind trupuri slavite. Dar cand se va intoarce Hristos pentru a domni, vor mai exista pe pamant credinciosi care nu vor avea inca trupurile slavite si care se vor casatorii si vor creste copii in timpul Mileniului (Is. 11:6,8). De unde vin acesti credinciosi? Raspunsul e ca trebuie sa existe o perioada de timp intre Rapire si Revelatie, cand acestia sunt convertiti.


ARGUMENTE CARE PLEDEAZA IN FAVOAREA RAPIRII PRE-TRIBULATIONISTE (rapire inaintea necazului celui mare)
  1. Primul argument decurge din ideea iminentei Rapirii. Exista o multime de texte biblice care arata ca crestini trebuie sa fie intr-o permanenta stare de asteptare, pentru ca Domnul poate veni in orice clipa. Noi trebuie sa asteptam si sa veghem, pentru ca nu stim cand va veni El. Daca biserica ar trebui sa treaca prin Marea Stramtorare, atunci nu am mai putea sa ne asteptam ca El sa vina in orice clipa. Asta pentru ca El nu ar putea veni decat cel putin dupa sapte ani. Or, noi nu suntem in Marea Stramtorare. Dar cand va incepe aceasta perioada, va dura sapte ani. Conceptia pre-tribulationista este singura pe care o putem imbratisa, daca credem ca Hristos poate veni in orice clipa. iata cateva versete din care rezulta ca trebuie sa-L asteptam in permanenta pe Domnul, intrucat nu stim cand va avea loc acest eveniment: Rom 8:23; 1Cor. 11:26; 2Cor. 5:2; Gal. 5:5; Filip. 3:20,21; Filip. 4:5; 1Tes. 1:9,10; Tit 2:13; Evr. 9:28; Evr. 10:37; Iacov 5:7-9; 1Pet. 4:7; 1Ioan 3:3; Iuda 21; Apoc. 3:11; Apoc. 22:7; Apoc. 22:12; Apoc. 22:20. Mai sunt si alte texte care, chiar daca nu se refera direct la rapire, lasa sa se degaje impresia generala ca venirea lui Hristos este iminenta. De-a lungul intregii salw istorii, biserica credincioasa a sustinut ca vremea venirii lui Hristos nu se cunoaste si, prin urmare, poate avea loc n orice moment - Mat. 24:42-44; Marcu 13:32-37; Luca 12:36; 1Cor. 1:7; 2Tim. 4:1; 1Ioan 2:18; Apoc. 16:15.
  2. Al doilea argument se bazeaza pe fagaduinta ca biserica va fi izbavita de mania viitoare. La Romani 5:9 Pavel spune ca ,,vom fi mantuiti de mania viitoare prin El." Inatai Tesaloniceni 1:10 spune ca Domnul Isus este Izbavitorul nostru de mania viitoare. Iar la 1Tes 5:9 aflam ca D-zeu nu ne-a randuit la manie, ci ca sa capatam mantuirea prin Domnul nostru Isus Hristos. Termenul ,,manie" se refera fie la mania din timpul Marii Stramtorari, fie la judecata eterna pe care o va aduce D-zeu peste necredinciosi. In epistolele catre Tesaloniceni contextul ne conduce la primul sens, cel al  maniei din timpul Tribulatiei (vezi 1Tes 5:2,3; 2Tes. 1:6-10; 2:10-21).
  3. La apocalipsa 3:10 Hristos promite ca ii va pazi pe ai Sai de ceasul incercarii, care va venii peste lume, ca sa-i incerce pe cei ce sunt pe pamant.
  4. Structura cartii Apocalipsa vine in sprijinul argumentului ca Rapirea va avea loc inainte de  Marea Stramtorarae. In capitolele 2 si 3 biserica este vazuta pe pamant, dar dupa capitolul 3 nu se mai spune deloc ca s-ar mai afla pe pamant. In capitolele 4 si 5 sfintii sunt vazuti in cer, purtand cununile de biruitori. Apoi urmeaza Marea Stramtorare pe pamant, in capitolele 6-19. Sfintii din epoca bisericii sunt deja in cer.
  5. Perioada Tribulatiei nu va incepe inainte de a fi fost revelat omul pacatului (2Tes. 2:3). Dar omul pacatului nu va fi revelat inainte de a fi dat la o parte cel care retine (2Tes. 2:7,8), adica Duhul Sfant, caci El retine sau impiedica deplina izbucnire a raului, atata timp cat biserica se afla pe pamant. Dar la Rapire, El va fi luat din lume, intrucat biserica, in care locuieste El, nu se mai afla pe pamant. Intr-o anumita privinta Duhul Sfant intotdeauna a fost si va fi in lume. Dar Duhul Sfant a venit in mod special la Rusalii sa locuiasca peranent in credinciosii din cadrul bisericii. In acest sens El va fi luat din lume la Rapire. Asta nu insemana ca Duhul lui D-zeu nu Isi va face lucrarea in timpul Tribulatiei. El va convinge de pacat si va converti pacatosi. Dar El nu va locui permanent in ei, dupa cum nu-i va incorpora in biserica. Slujba Lui va fi intrucatva comparabila cu aceea pe care a avut-o in perioada Vechiului Testament.
  6. In 1Tes 4:18 se spune ca Rapirea este o perspectiva care aduce mangaiere. In schimb, Ziua Domnului nu vine ca un magaietor, ci ca un hot noaptea (1Tes. 5:2). Este acel timp de nimicire subit (v.3) si manie (v.9) de care nimeni nu va scapa (v.3). Dimpotriva, Rapirea este o nadejde tot mai luminoasa, iar nu o nadejde tot mai infricosatoare.
  7. Trebuie sa treaca un interval de timp intre venirea lui Hristos ca sa-Si ia sfintii si venirea Sa impreuna cu sfintii Sai. Cand va veni Hristos sa-Si ia sfintii, toti credincioasii vor fi luati din lumea aceasta, primind trupurile lor proslavite (1(Cor. 15:51). Dar cand Hristos va revenii pentru a domni, vor mai exista oameni mantuiti, care vor avea trupuri naturale, asa cum reiese din faptul ca acestia vor creste copii (vezi Is. 65:20-25; Zah. 8:5). Or, daca Rapirea si Revelatia ar avea loc in acelasi timp (cum sustine conceptia post-tribulationista), atunci de unde vin acesti oamenii din a doua categorie? Mai exista un motiv pentru care trebuie sa treaca un inerval de timp intre Rapire si [Inceputul] domniei [lui Hristos pe acest pamant]. Momentul Scaunului de Judecata al alui Hristos trebuie sa aiba loc in cer, dupa ce a avut loc Rapirea, cand Domnul va judeca credinciosia sfintiilor Sai, rasplatindu-i in functie de aceasta (2Cor. 5:10). Rasplatile care se vor da cu aceasta ocazie vor stabili gradul de conducere acordat fiecarui sfant in parte, in timpul domniei de o mie de ani a lui Hristos pe pamant (Luca 19:17,19). Daca Rapirea si venirea Domnului pentru a domni ar avea loc concomitent, nu ar mai ramnea loc pentru Scaunul de Judecata al lui Hristos.
  8. Singurul mod in care Ziua Domnului poate sa-l ia pe cineva prin surprindere este in maniera unui hot care vine noaptea (1Tes. 5:2). Totusi Pavel afirma limpede ca ea nu ii va lua pe credinciosi prin surprindere. De ce nu? Doua sunt motivele oferite: (1) Credinciosii nu sunt copii ai noptii, ci ai zilei (1Tes. 5:4,5). (2) D-zeu nu i-a randuit pe credinciosi la manie (1Tes. 5:9).
  9. Cand are loc Rapirea, credinciosii se duc in casa Tatalui (Ioan 14:3), iar nu imediat pe pamant, cum sustin post-tribulationistii.
  10. Tribulatia are un caracter eminamente iudaic, fiind denumita: necazul lui Iacov (Ier. 30:7). Observati referirile de natura iudaica de la Matei 24: Iudea (v.16), sabatul (v.20), locul sfant (v.15). Termenii acestia nu au nimic de a face cu biserica.
  11.Cateva din tipurile din Vechiul Testament indica si ele ca Rapirea va avea loc anterior Tribulatiei (rapirea pretribulationista). Noi nu cladim doctrine bazate pe tipuri, dar aceste tipuri sunt in acord cu conceptia pre-tribulationista: Enoh, un tip al bisericii, a fost stramutat inainte de a veni pe pamant apele judecatii lui D-zeu, pe cand Noe si familia lui - tipuri ale ramasitei credincioase a poporului evreu - au fost pastrati cu viata in timpul potopului. Lot a fost izbavit din Sodoma inainte ca aceasta sa fi cazut sub focurile judecatii. Aducerea lui Isaac de catre Avraam, ca sa fie jertfit prefigureaza aducerea de catre D-zeu a Fiului Sau ca jertfa la Calvar. Prima oara cand e mentionat Isaac este atunci cand a iesit in intampinarea miresei sale, ca s-o aduca acasa la el. Tot asa prima aratare a lui Hristos dupa inaltarea Sa va avea loc cand El va venii sa-si aduca mireasa acasa, in cer. Ilie a fost stramutat in cer inainte de a se fi dezlantuit judecata asupra marsavei Izabela.
  12. Primele saizeci si noua de saptamani din profetia lui Daniel (9:24-27) cuprind intervalulu de la decretul lui Artaxerxes din 445 i.H. pana la rasignirea lui Hristos. Ele nu au nimic de a face cu biserica. Atunci ce ne-ar face sa creem ca biserica se gaseste in a saptezecea saptamana, care este Perioada Tribulatiei? (In realiatate, Era Bisericii survine intr-o paranteza nementionata, situata intre a sizeci si noua si a saptezecea saptamana.).


ARGUMENTE INVOCATE DE CEI CARE COMBAT IDEEA RAPIRII PRETRIBULATIONISTE, SUSTINAND POZITIA POSTRIBULATIONISTA A RAPIRII
  1. Fagaduinta de la Apoc. 3:10 potrivit careia - spun acestia - sfintii nu vor fi salvati de Marea Stramtorare, ci vor fi paziti sa poata trece cu bine prin ea (comparati cu ioan 17:15). RASPUNS: Cuvintele traduse prin [in engleza: keep you from],,te voi pazi de" din acest verset au limpede sensul:,,te voi tine afara din". Prepozitia din greaca (ek) inseamna: ,,afara din". Asadar, ideea subliniata aici nu este ca biserica va fi pazita in timpul sau pe durata Tribulatiei, ci dimpotriva ca va fi tinuta cu totul in afara ei.
  2. In greaca textul de la Romani 5:3 suna astfel:,,...TribulatiA [deci cu articolul hotarat] lucreaza rabdare." RASPUNS: Pavel nu spune ca singura perioada in care tribulatia [deci, stramtorarea] lucreaza rabdare este perioada Tribulatiei cunoscuta sub denumirea de Marea Stramtorare. Dimpotriva, el argumenteaza clar ca tribulatiile prin care trec credinciosii in viata de acum dezvolta in ei rabdarea. De asemenea, in greaca, ca de altfel in franceza si in spaniola, substantivele abstracte adesea poarta marca articolului hotarat, ceea ce inseamna ca traducerea:,,tribulatie" [deci, fara articol hotarat] este cea corecta.
  3. Crestinilor totdeauna li s-a promis ca vor trece prin tribulatii (Ioan 16:33). Nu exista motive pentru care sa nu trebuiasca sa trecem prin Marea Stramtorare - spun adeptii acestei teorii. RASPUNS: Nimeni nu neaga ca ,,in imparatia lui D-zeu trebuie sa intram prin multe stramtorari" (Fapte 14:22). Dar exista o diferenta uriasa intre stramtorarile de care are parte fiecare credincios si Marea Srtamtorare prin care va trece lumea care L-a respins si Il respinge pe Hristos.
  4. Doi Tes 1:7 arata ca sfintii nu vor dobandi odihna decat atunci cand Domnul isus Se va intoarce pe pamant, la sfarsitul Marii Srtmtorari (Treibulatiei). RASPUNS: Tesalonicienii carora le-a fost adresata aceasta scrisoare deja au intrat in odihna lor din cer. Dar pierzarea prigonitorilor lor si razbunarea sfintiilor se vor manifesta lumii atunci cand Domnul Isus se va intoarce cu putere si mare slava.
  5. Potrivit textului de la Fapte 3:21, cerurile Il vor tine pe Domnul Isus pana in vremurile restaurarii tuturor lucrurilor, adica Mileniul. RASPUNS: Cuvintele acestea au fost rostite oameniilor lui Israel (v.4). Cat priveste natiunea israel, afirmatia este valabila, fiind in acord cu cuvintele adresate de Mantuitorul Ierusalimului la Matei 23:29: ,,Nu Ma veti mai vedea pana veti zice:<<Binecuvantat este Cel ce vine in numele Domnului!>>" Asta va avea loc la sfarsitul Marii Stramtorari (Tribulatiei). Dar biserica va fi fost deja Rapita in cer cu sapte ani mai inainte.
  6. Psalmul 110:1 spune ca Hristos va sedea la dreapta lui D-zeu pana cand dusmanii lui vor fi nimiciti. Asta se va intampla la sfarsitul Tribulatiei. RASPUNS: La Apoc. 20:8,9, citim despre unii care vor fi dusmanii lui Hristos la sfarsitul Mileniului - adica mia de ani care va incepe dupa ce s-a sfarsit Tribulatia. Dreapta lui D-zeu descrie, probabil pozitia de onoare si putere, dar si o locatie geografica.
  7. Alte texte ale Scripturii din care reiese ca nadejdea credinciosului echivaleaza cu venirea lui Hristos pentru a domnii sunt: 1Cor. 1:7; 1Tim. 6:14; 2Tim. 4:8; 1Petru 1:7,13; 4:13. RASPUNS: Cuvintele: ,,revelatie" si ,,aratare" din aceste versete se palica la venirea lui Hristos pentru sfintii Sai, cat si la venirea Sa cu sfintii Sai. Mai intai, El Se descopere si Se arata Bisericii, apoi lumii. Dar chiar si daca toate aceste versete citate mai sus s-ar referi la venirea lui Hristos pentru a domni, ar trebui sa fie clar ca nadejdea credinciosului cuprinde toate binecuvantarile privitoare la viitorul profetic. Noi asteptam cu bucurie Rapirea, venirea lui Hristos pentru a domni, Mileniul si starea eterna.
  8. In mod traditional, nadejdea bisericii nu a fost Rapirea bisericii anterior Tribulatiei. Acest [fenomen] a inceput abia in urma cu 160 de  ani, ca urmare a invataturilor lui J. N. Darby. RASPUNS:Biserica din timpul noului testament astepta pe Fiul lui D-zeu cer. Sfintii nu stiu cand va venii El; prin urmare, ei l-au asteptat in orice clipa. Argumentele indreptate impotriva unei invataturi pe care a propagat-o sau nu a propagat-o cineva se numesc AD HOMINEM (,,la persoana") si sunt considerate nerelevante pentru discutarea chestiunii in cauza. Intrebarea care se pune este alta: ,,Ce ne invata Scriptura?", iar nu ,,Ce ne invata cutare sau cutare persoana?"
  9. Ultima trambita din 1Cor 15:52 si trambita lui D-zeu (1Tes. 4:16) sunt legate de Rapire, fiind identice cu trambita a saptea de la Apoc. 11:15. Intrucat trambita a saptea rasuna la sfarsitul Marii Stramtorari, cand ,,imparatiile lumii acesteia au ajuns imparatia lui Domnului nostru si ale Hristosului Sau", inseamna ca intoarcerea trebuie sa aiba loc dupa Marea Stramtorare. RASPUNS: Aceste trambite nu sunt deloc identice. ,,Ultima trambita" este identica cu ,,trambita lui D-zeu", proclamand Rapirea si semnaland invierea credinciosilor si stramutarea acestora in casa Tatalui. Este ,,ultima trambita" pentru biserica. A saptea trambita de la apoc. 11:15 este ultima dintr-o serie de judecati ce vor avea loc in Marea Stramtorare. Este ultima trambita pentru Israelul necredincios si pentru Neamurile necredincioase. ,,Ultima trambita" de la 1Cor. 15:52, numita si ,,trambita lui D-zeu" (1Tes. 4:16) are loc inainte de Marea Stramtorare. Trambita a spatea are loc la sfarsitul Marii Stramtorari.
  10. Prima inviere de la Apoc. 20:4,5 are loc la sfarsitul Marii Stramtorari, nu cu sapte ani mai inainte, cum spun pretribulationistii. RASPUNS: Prima inviere nu este un eveniment izolat, ci o serie de evenimente, care a inceput cu invierea lui Hristos (1Cor. 15:23). Etapa urmatoare din aceasta serie o va constitui invierea crdinciosilor, de la Rapire. Etapa a treia va fi invierea sfintiilor din Marea Stramtorare, cand va reveni Hristos pe pamant (Apoc. 20:4,5). Cu alte cuvinte, prima inviere cuprinde invierea lui Hristos si a tuturor credinciosilor adevarati, indiferent cand vor fi inviati acestia. Toti necredinciosii vor fi inviati la sfarsitul Mileniului, cand vor trebui sa se infatiseze in fata Marelui Tron Alb (Apoc. 20:11-15).
  11. La Matei 13:24-30 graul si neghina cresc impreuna pana la sfarsitul vreacului, adica pana la sfarsitul Tribulatiei. RASPUNS: Da, e adevarat, dar aceasta este o pilda care se refera la imparatia cerurilor, si nu la biserica. Vor exista oamenii autentici, cat si falsi, in imparatie, pana la sfarsitul Tribulatiei.
  12. Rapirea nu poate fi un secret, deoarece se spune ca se va auzi un strigat, glasul arhanghelului si trambita lui D-zeu. (1Tes. 4:16). RASPUNS: Invatatura potrivit careia Rapirea va fi un secret se bazeaza pe faptul ca va avea loc intr-o clipeala din ochi (1Cor. 15:52). Cu alte cuvinte, ea va avea loc, se va incheia inainte ca lumea sa prinda de veste sau sa stie ce s-a intamplat.
  13. George muller, Samuel Tregelles, Oswald Smith si alte personalitati marcante au aderat la conceptia post-tribulationista. RASPUNS: Argumentul acesta nu dovedeste nimic. Au fost oameni mari care au aderat fie la una, fie la cealalta din conceptii.
  14. Majoritatea trimiterilor din Noul Testament la venirea lui Hristos se refera la venirea Sa pentru a domni. RASPUNS: Asta nu neaga adevarul Rapirii. Doar pentru ca exista mai multe trimiteri la cer, dect la iad in NT nu inseamna ca nu exista iad.
  15. Biserica nu va indura mania lui D-zeu in timpul Tribulatiei, dar va indura mania lui Anticrist sau mania Satanei. RASPUNS: De sase ori in cartea Apocalipsa mania din timpul Tribulatiei este identificata cu mania lui D-zeu: Apoc. 14:9,10,19; 15:1,7; 16:1,19.
  16. Cand isus spune: ,,Eu vin curand" (Apoc. 22:7,12,20), asta nu inseamna in orice clipa, ci, mai degraba, faptul ca venirea Lui va fi deodata. RASPUNS: Este un punct discutabil. Chiar daca insemna ,,deodata" sau,,subit", exista versete ca cel de la Evrei 10:37, care spune:,,Inca putin, foarte putin, si Cel ce vine va veni si nu va intarzia".
  17. Venirea lui Hristos nu putea fi privita ca iminenta in epoca apostolica, deoarece atat Petru, cat si Pavel stiau ca vor muri (Ioan 21:18,19; 2Pet. 1:14, 15: 2Tim. 4:6). RASPUNS: Pavel spune despre sine ca va fi in viata la intoarcerea Domnului (1Tes. 4:15), iar alteori se include in categoria credinciosilor care vor muri si vor fi inviati (Filip. 3:10,11). Aceasta e atitudinea corecta pe care ar trebui s-o avem cu totii. Ne asteptam ca Domnul sa vine in timpul vietii noastre, dar nu  ne dam semna ca s-ar putea sa murim inainte de a fi avut loc Rapirea. Petru credea ca sfarsitul tuturor lucrurilor este aproape (1Pet. 4:7) si ii condamna pe batjocoritorii care negau venirea Domnului, spunand ca ,,toate raman asa cum erau de la inceputul creatiei" (1Pet. 3:4).
  18. Retinatorul de la 2Tes. 2:6-8 nu este Duhul Sfant, ci guvernul roman sau puterea lui D-zeu. RASPUNS: A fost dicutata aceasta problema mai sus (daca se doresc explicatii in plus, sa se mentioneze)
  19. Venirea Domnului nu poate avea loc in orice clipa, intrucat evanghelia trebuie vestita in toata lumea inainte ca sa poata veni El (Matei 24:14). RASPUNS: Asta se refera la evanghelia imparatiei (v. 14), care va fi vestita in toata lumea in timpul Marii Stramtorari. Clauzele acestei evaghelii sunt: ,,Crede in Domnul Isus Hristos si vei fi mantuit iar cand va veni Hristos, vei intra in Mileniu impreuna cu El." Este aceasi cale a mantuirii pe care o predicam si noi, cu deosebirea ca a noastra are ca punct viitor de referinta Rapirea. Cu alte cuvinte, noi spunem: ,,Crede in Domnul Isus Hristos si vei fi mantuit iar cand va veni Isus, vei merge in casa Tatalui, impreuna cu El."
  20. Pasaje cum sunt cele de la Matei 28:19,20 si Fapte 1:8 arata evanghelia ca fiind vestita ,,catre toate natiunile" si ,,pana la marginile pamantului". Prin urmare, nu era posibil ca Domnul sa vina in timpul vietii apostolilor. RASPUNS: La Coloseni 1:6,23, Pavel afirma ca ,,toata lumea" si ,,orice faptura de sub cer" a auzit evanghelia. La Romani 10:18 se spune ca evanghelia a fost vestita pana la marginile lumii. Desigur, suntem constienti ca aceste pasaje se refera la lumea cunoscuta pana in acel timp, adica la tarile din jurul bazinului Marii Mediterane.
  21. Planurile misionare pe termen lung ale apostolului Pavel, asa cum ne sunt ele redate la Fapte 18:21; 23:11; Rom. 15:22-25,30.31. arata ca el nu se astepta ca Domnul Sa vina in viitorul apropiat. RASPUNS: Planurile lui Pavel au fost intocmite in functie de voia lui D-zeu (Fapte 18:21; Rom. 1:10; 1Cor. 4:19). El muncea ca si cand Domnul nu S-ar fi intors in timpul vietii sale, dar astepta si veghea ca si cand El se putea intoarece in orice clipa.
  22. Pavel s-a referit la vremurile primejdioase din vremea de pe urma (1Tim. 4:1-3; 2Tim 3:1-5). Or, asta presupune trecerea unei perioade indelungate de timp, in care Domnul nu va veni. RASPUNS: Tot Pavel a spus ca taina faradelegii a si inceput sa lucreze (2Tes. 2:7) iar Ioan a spus ca este ,,ceasul de pe urma" in vremea sa (1Ioan 2:18). Oamenii acestia nu au vazut nici o problema la acest capitol, care sa faca un impediment din nadejdea intr-o iminenta intoarcere a lui Hristos.
  23. Parabole cum sunt cea de la Matei 25:14-30 si Luca 19:11-27 presupun scurgerea unei perioade indelungate de timp pana la intoarcerea Domnului. Prin urmare, primii credinciosi nu se puteau astepta ca Domnul sa vina in orice clipa. RASPUNS: Dupa cate se pare, primii credinciosi nu-si intemeiau doctrina pe parabole, intrucat ei ASTEPTAU Rapirea! (1Tes. 1:10). Dar si fara acest argument, ,,timpul indelungat" de la Matei 25:19 este prea nedefinit pentru a exclude ideea iminentei venirii Domnului. Parabola din Luca ne invata ca imparatia nu se va arata imediat (Luca 19:11), dar asta nu impiedica Rapirea bisericii in orice clipa.

Ultima modificare de Ceszares (18/08/12 23:22)


_______________________________________
E ca o lupta intre ceea ce ti se spune ca esti si ceea ce sti ca esti... Cine crezi ca va castiga?

18/08/12 13:01

   
Old
Moderator

Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08

Ceszares a scris:

  9. Cand are loc Rapirea, credinciosii se duc in casa Tatalui (Ioan 14:3), iar nu imediat pe pamant, cum sustin post-tribulationistii.

Ai scris un roman intreg. :)
O intrebare care se ridica imediat ce spui ca oamenii sunt ridicati de pe pamant este: unde se duc?
Ai raspuns: "in casa Tatalui", dar intrebarea ramane: unde-i casa asta?


_______________________________________
Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.

22/08/12 07:20

   
mihai33
membru

Locatie: constanta
Inregistat: 25/06/10
nu scrie niecaieri despre casa Tatalui in schimb scrie despre Cetatea care vine de la Dumnezeu si care are o curte interioara inlauntrul careia este tronul lui Dumnezeu si al Fiului.
In cazul in care tronul se refera de fapt la intruparea lui Dumnezeu ("Ei vor vedea fata Lui") si daca el se afla pe pamnt in momentul rapirii inseamna ca rapirea este doar o convertire de taina in timpul celor 42 de luni in care ceilalti nerapiti calca in picioare din nestiinta contemporaneitatea cu intruparea divina care constituie totodata venirea Imparatiei pe pamint.

Lucru care se va vesti abia dupa cele 42 de luni care pot fi chiar ani.

altfel un tron gol nu inseamna mai mult decit un altar dintr-un templu.

Dumnezeu simbolizat de acel Cineva dar si de Domnul SAvaot care va fi rege si care (banuim de ce  se va lupta cu toti dusmanii pe care ii va invinge cu urgia.
-ori de Cel vechi de zile in fata caruia va fi adus cel asemeni cu Fiul Omului
-ori cu Domnul Dumnezeul nostru care vine impreuna cu toti sfinti lui in Sion si pe muntele Maslinilor cind acesta din urma se va crapa ca semn pt cei necredinciosi
-precum si Domnul din Ezechiel 38 care se arata in ochii tuturor popoarelor ca sa se faca cunoscut provocind totodata si pe Gog si toate popoarele care il urmeaza asupra carora va turna urgia cu foc -pedeapsa justitiara a celor 3 zile de intuneric.

Ultima modificare de mihai33 (02/02/13 17:24)


02/02/13 17:21

   
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05

mihai33 a scris:

nu scrie niecaieri despre casa Tatalui .


Ioan 14

1 Să nu vi se tulbure inima. Aveţi credinţă în Dumnezeu şi aveţi credinţă în Mine.

2 În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.

3 Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

02/02/13 17:34

   
mihai33
membru

Locatie: constanta
Inregistat: 25/06/10
nu este obligatoriu ca rapirea primilor 144000 sa se refere la desavirsirea lor si accesul in Imparatia divina.
accesul le este promis tuturor care izbindesc (ce anume) si carora le sint promise cele 7 stele si cele 7 duhuri -acestia scapa de Judecata , pe cind restul nu scapa
iar in urma ei sint impartiti in 3 grupuri , iad si inca doua , acestea doua unul este imparatia lui Hristos limitata in timp dar care le va sigura vesnicia si ultimul grup al celor nedesavirsiti care mor in Domnul (nazuitori) care impreuna cu cei care mor si care nu inviaza vin (unde ) abia peste miile de ani.

imparatia lui Hristos mai este numita imparatia sfintilor - in realitate se refera la orinduirea (pietricica) in care toate imparatiile (guvernele) vor sliji celui asemenei Fiului Omului care atunci cind va veni va fi adus in fata Celui vechi de zile care i va da aceasta autoritate anterior obtinuta de El insusi in urma urgiei justitiare.


apoi cei rapiti sint vazuti pe muntele Sionului care este un minte pamintsc -ei cinta cintari de neinteles pt ceilalti - oare e posibil asta in Imparatia divina? si la ce ne ajuta acest amanunt daca nu este aici pe pamant ?..iar alaturi de ei sint vazuti acea masa mare de oameni care nu au fost rapiti ci au venit din necazul cel mare.
-necaz amintit si de Iisus cu referire la semnele venirii Sale.

acest mare necaz nu este urgia justitiara a celor 3 zile de intuneric care apoi va matura prima treime din populatia globului insa ea este mai rea decit acest potop.

marele necaz (marea strimtorare) este marginit anterior de pustiirea locasului sfint si a cetatii de catre ostile trimise de imparatul din Asiria/Persia

iar inainte de pustiirea locasului si intreuperea ofrandei neincetate este propovaduirea evangheliei (vestea buna) a Imparatiei la toate neamurile.

propovaduirea acestei vesti bune a Imparatiei o regasim in Apocalipsa in legatura cu proorcirea inca odata la multe neamuri si semintii a vestii celei bune a Imparatiei. Imparatie promisa a veni pempamint Dumnezeu va locyui cu oamenii si El insusi va fi cu ei si ei vor vedea fata Lui.
mai exista si o despicare a muntelui maslinilor in doua care va eva loc ca semn

in ecuatie mai exista si un razboi si vsti de razboi , acest razboi precum si irgia justitiara sint amintite in Ezechiel 38 si 39 in care se precizeaza ca Domnul se arata in ochii tuturor popoarelor ca sa se faca cunoscut dar si asupra lui Gog (cu critica deci) ca sa il scoale pe el si pe toate popoarele care il urmeaza sa invadeze Israelul. dupa care nu va dura mul timp va turma urgia justitiara.

posibilitatea este ca vestirea vestii celei bune a Imparatiei sa se refer tocmai la vestirea venirii imparatiei priomise concretizata de intruparea Celui vechi de zile ca Domnul Savaot care va fi rege ori Imparatul care cere inchinare din Zaharia 14 din partea popoarelor care odinioara vor fi pornit impotriva ; refuzul inchinarii se va solda cu seceta de la Domnul.

Alt aspect este legat de pomul vietii careva rodi de 12 ori pe an (probabil anumite sarbatori religioase lunare) iar frunzele lui sint pentru vindecarea neamurilor -unde este vb de vindecare nu poate fi Raiul ci tot pamintul insa in alt context spiritual.

Contextul spiritual tine de sfirsutul Judecatii si de legarea celui rau asa incit nimic rau nu va mai fi dar oamenii vor trai intre 100 si 120 de ani fara clase sociale patronate si exploatati. Leul va minca iarba alauri de vitel"

"nimic rau" inseamna nu doar lipsa incercarilor necesare unora dar si selectuionarea celor care vor trai asa incit sa fie exemple positive pt ceilalti si sa fie in masura sa invete fara sa fie nevoie de incercari grele.

in VT Domnul a jurat ca va veni o zi cind tot omul i se va inchina. deci va fi o societate religioasa, o orinduire condusa de cei mai sfinti si pentru sfintirea tuturor.
Aceasta este imparatia de 1000 de ani limitata in timp sau vremurile frumoae promise a veni dupa sf necazurilor Judecatii. perioada limitata dupa care vor urma alte vremuri  care vor veni si ceilalti ceva mai nedesavirsiti peste aaceste mii de ani.

Ceea ce inseamna ca desavirsirea nu este un cadou peste noapte ci ea trebuie obtinuta gradat si accesul in Imparatie nu este limitat de prezenta judecatii ci este automata in clipa atingerii desavirsirii plinatatii lui Hriostos -acestia la Judecata vor fi ingeri care "vor sta pe scaunele de judecata"
tocmai pentru ca puterile justitiare se vor manifesta si prin ei avind in vedere ca Domnul ca Judecator locuieste in ei in mod plenar.

mai este vb si de sfirsirea unei taine a lui Dumnezeu care va dura cele 42 de luni in care se va afla intrupat in anonimitate aproape totala -cu exceptia celor rapiti prin covertire personala. aceasta anomnimitate este taina care se va sfirsi cind se va vesti vestea cea buna referitoare la Imparatia promisa si (re)venita.

la rindul lui cel asemenei Fiului Omului are o perioada de anonimitate care insa se va sfirsi abia dupa urgie.
perioada de anonimitate este exprimata prin vebnirea ca steaua diminetii pe care putini o afla dar nu o dezvaluie celor care dorm inca.
iesirea din anonimat prin prezentare publica preorganizata este venirea ca o trimbita si abia atunci orie ochi il va vedea prin transmisiile TV pe norii cerului iar El va veni la locul intilnirii tot pe nori folosind mijloacele aeriene de transport.

alt amanunt legat de imparatia sfintilor esteca ea nu va incepe opina cind nu va fi realizata acea treime -fara sa existe si alte explicatii
-expicatia posibila ar fi la treimea din populatia goobilui care va ramane in viata dupa trecerea celor doua valuri justitiare , al doilea find moartea subita zi dupa zi a jumatate din cele doua treimi ramase si care va incepe din Ziua prezentarii celui asemeni lui Iisus cu numele cel nou.

ceea ce intareste este faptul ca nimeni nu ia inaintea altora in imparatia sfintilor nici cei rapiti , nici cei care vor fi ramas (ulterior convertiti pe fata nu in taina) - este logic ca sfirsitul Judecatii sa vina simultan pentru toti acestia care vor ramane in viata

altfel nu exista nici un motiv si nici o antecamera in imparatia cereasca in care unii s astepte pe ceilalti inainte de a intra..
=faptul ca exprimarea este ca fiind in cer nu este cruciala ci ea inseamna ca este in viitor iar atunci era in duh, in revelatie.
Intentia in a incurca borcanele este aceeasi ca si confuzia in momentul primei veniri -ca sa se cearna alegindu-se Ierusalimul care acum va mai fi ales inca odata.

Ultima modificare de mihai33 (02/02/13 19:17)


02/02/13 19:03

   
Old
Moderator

Locatie: cluj
Inregistat: 18/01/08
Aici vorbim despre rapirea bisericii, nu despre tot ce-ti trece prin cap.
Inceasca sa fi mai concis, dar sa fie clar ce vrei sa comunici. Eu am inteles nimic din ce vrei sa zici.

Nu mai posta mesaje kilometrice.


_______________________________________
Cunosti cu adevarat valoarea vietii in momentul in care viata atarna de un fir ce-i gata sa se rupa.

02/02/13 19:47

   
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
.

mihai33 a scris:

nu scrie niecaieri despre casa Tatalui .


april a scris:

Ioan 14

1 Să nu vi se tulbure inima. Aveţi credinţă în Dumnezeu şi aveţi credinţă în Mine.

2 În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.

3 Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.

Nu vrei dialog ? Daca te intereseaza doar parerea ta, iti poti face un blog ;). Aici este un forum de discutii


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

03/02/13 00:18

   
mihai33
membru

Locatie: constanta
Inregistat: 25/06/10
pe scurt -cei rapiti deja nu iau inaintea noastra a celor care vom fi ramas in imparatia sfintilor oricit de la tron ar fi. Pentrru ca:

-Tronul este venit in taina (care se va sfirsi dupa cele 42 de luni de calcare in picioare) pe pamnint -adica Dumenzeu intrupat altul decit Iisus dar insotit de El si va mai ramane in anonmitate pina dupa urgia intunecarii soarelui cind va fi chemat de acel Cineva Cel vechi dezile in fata caruia va fi adus si cind i se va da stapnirea asupra imparatiilor -gvernarilor pamintuluui obtinute intre timp de acel Cineva cu fata schimonosita ..etc (Issia 52).

-ei sint sfintii lui Dumenzeu cu care vine pe muntele Sionului catre care vr alerga cei din Iudeea si din Ierusalim dupa ce Muntele Maslinilor se va crapa in doua ca semn al puneri pasului Sau acolo (Zaharia 14)
-poporul nascut de fiica Sionului fara ca ceilalti sa fi stiut ca Ea era insacinata cu acest lucru.(Isaia 66) precum si cei care vor blestema pe dusmanii lui Dumnezeu 'Domnul Dumnezeu sa te omoare!"
-pentru ca imparatia sfintilor nu este acelasi lucru cu Imparatia lui Dumnezeu, ea fiidn doar imparatia -guvernarea lui Hristos pe pamint -noua orinduire teocrata condusa de sfinti in care frunzele pomului vietii vor fi pentru vindecarea neamurilor bolnave si in care leul va minca iarba alaturi de vitel (fara exploatarea omului de catre om)

-pina la urgie El va fi contestat si demonizat , hulit "Voi lovi cu orbire toate popoarele cind vor porni impotriva Ierusalimului" intre care si Iuda. (Zaharia 12 si 14) a s vedea si ezechiel 38 si 39 legate de Daniel 11.31 si de Ioil 2

Ultima modificare de mihai33 (03/02/13 14:02)


03/02/13 13:48

   
april
admin forum

Locatie: Germania
Inregistat: 15/10/05
Daca nu ne raspunzi la ce iti scriem mai bine nu mai postezi.

Si nu te mira daca iti vom sterge la un moment dat monologurile.


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

03/02/13 19:16

   
mihai33
membru

Locatie: constanta
Inregistat: 25/06/10
Cred ca ar trebui sa pornim de la inceput , si sa o luam mai temeinic cu citate exacte .
mi-am dat seama ca mai de folo este sa intreb decit sa raspund, asa ca intreb din care verset rezulta ca o anume biserica este rapita ? care este legatura biblica intre rapire si biserica?

(deocamdata varianta intelegherii mele este  in sesnul ca cei rapiti in urma ei vor forma o biserica noua care impreuna cu Duhul care i-a convertit vor chema alaturi de ei si pe ceilalti , mare gloata care temporal nu vor veni in vreema rapirii ci legat cumva de marele necaz ca moment trecator - borna temporala.)


04/02/13 13:17

   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8    



Felicitari Craciun, Felicitari cu ocazia Craciunului si Anului Nou, Felicitari electronice de sarbatori, Felicitari cu mesaj crestin Nasterea Domnului, Mesaje sarbatori de iarna, Urari de Anul nou, Urari sarbatori
felicitari electronice mesaj inviere felicitari sfintele pasti felicitare online pentru pasti felicitari crestine cu mesaj din Biblie felicitare cu mesaj de inviere felicitare cu mesaj de inviere felicitare crestina verset biblic inviere
Mergeti la
Powered by PunBB
© Copyright '02-'04 Rickard Andersson




© 2005-2018 TANARCRESTIN.net